Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes det er ganske ekkelt og uhygenisk at veldig mange mannfolk kun vasker hendene etter at de har gjort nummer to. Dette har jeg lagt merke til med de jeg har datet/hatt forhold til. Etter at de har dratt i snoren drar de bare opp smekken og tenker ikke på å vaske hendene. Hvorfor?? Ok, det kommer kanskje ikke noe ekkelt på hånda når han står og holder "den", men snoren har da masse bakterier på seg siden folk drar i den rett etter at de har tørket seg bak! Vet dette har vært diskutert før, men blir bare så frustrert. Klarer bare ikke å være sammen med noen som ikke vasker seg på hendene uansett. Har kommentert dette flere ganger med de jeg har vært sammen med, men lærer de seg dette? Nei. Æsj sier jeg bare!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes det er ganske ekkelt og uhygenisk at veldig mange mannfolk kun vasker hendene etter at de har gjort nummer to. Dette har jeg lagt merke til med de jeg har datet/hatt forhold til. Etter at de har dratt i snoren drar de bare opp smekken og tenker ikke på å vaske hendene. Hvorfor?? Ok, det kommer kanskje ikke noe ekkelt på hånda når han står og holder "den", men snoren har da masse bakterier på seg siden folk drar i den rett etter at de har tørket seg bak! Vet dette har vært diskutert før, men blir bare så frustrert. Klarer bare ikke å være sammen med noen som ikke vasker seg på hendene uansett. Har kommentert dette flere ganger med de jeg har vært sammen med, men lærer de seg dette? Nei. Æsj sier jeg bare! Du tar helt feil. De fleste menn vasker hendene etter at de har urinert.
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Du tar helt feil. De fleste menn vasker hendene etter at de har urinert. Det er ikke hva jeg har erfart. Ikke de jeg har møtt på ihvertfall.
Gjest Arkania Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Hmm... alle kjærestene mine har vasket hendene sine etter at de har urinert. Og faren min.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke hva jeg har erfart. Ikke de jeg har møtt på ihvertfall. Det sier vel mer om deg, og hvilke menn du tiltrekker deg, enn om menn generelt.
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Det sier vel mer om deg, og hvilke menn du tiltrekker deg, enn om menn generelt. Ja da tiltrekker jeg meg tydeligvis griser, av en eller annen grunn...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Fordi det tar tid. Skjønner heller ikke vitsen med å vaske hendene bare man tisser. Bakterier er det på alt uansett og man har bare godt av litt bakterer. Sikkert ikke noe farlig. Er 28 og lever fortsatt.
Gjest m34 Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 kan du ikke bare foreslå at de slutter å trekke ned :D
Gjest mil Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Hehe...min kjære var litt søt der. Såvidt jeg klarte å bedømme pleide han ikke å vaske hendene de første månedene/kanskje opptil et år etter at vi ble sammen. Jeg sa ingenting om det, og han tenkte ikke over det. Så må noen ha slått ham i hodet, for helt plutselig begynte han å vaske hendene konsekvent etter hvert eneste dobesøk, og kjefte opp kompisene sine når han hørte at de ikke vasket hendene, lekset opp om bakterier og ekle hender osv...raringen min
lulle Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Fordi det tar tid. Skjønner heller ikke vitsen med å vaske hendene bare man tisser. Bakterier er det på alt uansett og man har bare godt av litt bakterer. Sikkert ikke noe farlig. Er 28 og lever fortsatt. Tenk på knappen du trykker på etter dobesøket, mange har tatt i den med skitne hender før deg. Uff synes det er ekkelt at menn ikke vasker hendene etter at de har vært på toalettet. Hadde vært dumping grunn for meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 JEg har med meg slike sterile våtservietter som jeg holder kuken med og trekker ned med. JEg rører ikke krana på vasken for den er full i mensbakterier....
Gjest farge Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Alle kjærestene mine har gjort det. Men jeg må innrømme at jeg ikke gjør det hjemme. Jeg tåler såpe så dårlig, og syntes ikke jeg er skitten Og det er vel ikke så mye avføring på "snoren" akkurat. Ingenting er helt rent.
Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes det er ganske ekkelt og uhygenisk at veldig mange mannfolk kun vasker hendene etter at de har gjort nummer to. Dette har jeg lagt merke til med de jeg har datet/hatt forhold til. Etter at de har dratt i snoren drar de bare opp smekken og tenker ikke på å vaske hendene. Hvorfor?? Ok, det kommer kanskje ikke noe ekkelt på hånda når han står og holder "den", men snoren har da masse bakterier på seg siden folk drar i den rett etter at de har tørket seg bak! Vet dette har vært diskutert før, men blir bare så frustrert. Klarer bare ikke å være sammen med noen som ikke vasker seg på hendene uansett. Har kommentert dette flere ganger med de jeg har vært sammen med, men lærer de seg dette? Nei. Æsj sier jeg bare! Å vaske hendene etter at man har vært på toalettet er en selvfølge, men det går grenser da.. bruker ikke 10 minutter på den vasken akkurat.
Gjest gejst Skrevet 3. februar 2009 #14 Skrevet 3. februar 2009 Hehe...min kjære var litt søt der. Såvidt jeg klarte å bedømme pleide han ikke å vaske hendene de første månedene/kanskje opptil et år etter at vi ble sammen. Jeg sa ingenting om det, og han tenkte ikke over det. Så må noen ha slått ham i hodet, for helt plutselig begynte han å vaske hendene konsekvent etter hvert eneste dobesøk, og kjefte opp kompisene sine når han hørte at de ikke vasket hendene, lekset opp om bakterier og ekle hender osv...raringen min Så søtt Jeg vasker dem ikke når jeg er hjemme og bare tisser, men alltid når jeg er på besøk eller på offentlig toalett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå