Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor i all verden forelsker jeg meg aldrig? det er skikkelig frustrerende...og gjør jeg det, så går det over med en gang, hvorfor er det slik? får jo aldri blitt sammen med noen
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Det lurer jeg på også... Jeg blir heller aldri skikkelig forelsket. Har lurt på om jeg er en følelsesmessig evnukk eller hva det nå heter... Vi får trøste oss med at vi bare har til gode å møte "den rette" kanskje? Men nå er jeg 26 år og det er på tide synes jeg.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor i all verden forelsker jeg meg aldrig? det er skikkelig frustrerende...og gjør jeg det, så går det over med en gang, hvorfor er det slik? får jo aldri blitt sammen med noen 1. Kanskje du egentlig liker samme kjønn? 2. Kanskje du trenger tid før du blir forelsket? Jeg blir ikke lett forelsket - må treffe fyren maaange ganger før jeg blir forelsket i en stund før forelskelse endrer til glad i 3. Du har aldri truffet den rette? :D
Nelly Pelly Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 I mitt tilfelle(var akkurat lik deg/dere) måte jeg først møte den rette (og gi slipp på redselen for å bli såret).
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg forelsker meg ikke rett og slett fordi jeg ikke vil. Jeg trenger å bruke lang tid på å bli kjent med noen før jeg forelsker meg. Har vært det en gang,og da tok det 7-8 måneder med hyppig kontakt og dating før jeg falt for han. Det har ikke skjedd igjen, fordi jeg orker ikke å bruke så mye tid på å bli kjent med noen for å KANSKJE forelske meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har akkurat blitt dumpet av min største forelskelse i livet. Vær glad for at du ikke blir det lett, det er en utrolig bra følelse akkurat da men utrolig tungt når det skjærer seg. Ble aldri forelsket da jeg var yngre, og kjærlighetslivet mitt (og livet generelt) var mye lettere da.
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Med fare for klisjéer på løpende bånd her ( ) : du har ikke funnet den rette. Jeg hadde det akkurat slik som deg. Jeg trodde jeg forelsket meg, ble sammen med dem, og dumpet dem en uke etterpå. Følelsene forsvant bare. Men så møtte jeg min kjære - og det sa bare ''bang''. 7 år senere skal vi gifte oss. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå