Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Har en egen tendens til å tiltrekke meg menn som virkelig jakter på meg, de blir så og si vill i blikket ( føles hvertfall slik) og går inn for å få meg. Det er ikke måte på hvor mye de liker meg, de faller pladask og jeg er såååå nydelig- jeg er kanskje litt avvisende for jeg har opplevd det mange ganger før, men likevel må jo gi mennesker en sjangs fordi jeg kan ikke helt slutte å tro på dem. Men, neida kontakten blir mindre og det går over til glemmer deg ikke type fraser, bare ord og ingen handling. Vil bryte dette mønsteret men det er vanskelig og motstå når de først setter i gang, de kan være veldig sjarmerende og felles for dem er at de ser ganske bra ut. Så, hvorfor blir det slik og hvordan kan jeg beskytte meg mot dem, vil ha ett bra forhold basert på det som er ekte.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Ikke ha sex før etter ei stund, og se deg rundt etter de som ikke kaster seg etter deg, men som selv er litt mer "hard to get". Det kan også hjelpe å tone ned utringningningen litt, samt skjørtlengde og høyden på hælene, om du er av den typen
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Ikke ha sex før etter ei stund, og se deg rundt etter de som ikke kaster seg etter deg, men som selv er litt mer "hard to get". Det kan også hjelpe å tone ned utringningningen litt, samt skjørtlengde og høyden på hælene, om du er av den typen Er ikke av den typen i det hele tatt, ikke har jeg sex med dem heller, er ikke det det handler om. Treffer de som regel ute etter de har sett meg litt, tror jeg må ha en eller annen utstråling som appelerer til slike menn, er ikke måte på hvordan de smelter helt, tiden viser derimot at handling og ord ikke samsvarer. Forstår ikke hvorfor det blir slik, jeg går ikke rundt til folk og sier jeg liker dem, smelter helt og så er det bare ord som ikke betyr noe. Hva er vitsen liksom, lurer på om de får selvtillit av å få meg og deretter fordufte, virker nesten slik. Cluet er at jeg må tro det finnes menensker som står for det de sier der ute, men det virker som kynismen råder.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har løsningen, slutt å tro på dem rett og slett. Likevel er det vanskelig å leve ett liv uten tro på at det finnes mennesker som står for det de sier.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Ville bare si at jeg har det på samme måte som deg... Enda verre er det når jeg dumper DEM når det viser seg at ord og handling ikke samsvarer. Da vil de heller ikke la meg være i fred.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 vel, jeg inbiller meg at mennesker som smelter heelt men ikke føger opp har personlige problemer..
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 har vært i din situasjon.. Hvor gammel er du?? Vil bare si at etter hvert så møter du mannfolk som er noe mere modne og ikke tuller med deg på den måten. Det er i allefall min erfaring..
Gjest gjesten i samme båt som ts Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 har vært i din situasjon.. Hvor gammel er du?? Vil bare si at etter hvert så møter du mannfolk som er noe mere modne og ikke tuller med deg på den måten. Det er i allefall min erfaring.. Det er ikke min erfaring. Siste mannen som behandlet meg sånn er den eldste, og tilsynelatende mest modne, jeg noen gang har datet. Da synes jeg de umodne kjærestene jeg hadde da jeg var 15,16,17 virket mye mer oppriktige.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke min erfaring. Siste mannen som behandlet meg sånn er den eldste, og tilsynelatende mest modne, jeg noen gang har datet. Da synes jeg de umodne kjærestene jeg hadde da jeg var 15,16,17 virket mye mer oppriktige. Ingen regel uten unntak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå