Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Jeg møtte en skikkelig fantastisk fyr via jobben, og vi ble kjent og holdt på en stund. Så ble han mer og mer tilbaketrukket og sa tilslutt at han ikke ville det skulle bli noe mer mellom oss på grunn av x'en hans som han ikke var over men han ville at vi skulle være venner.

Akurat det, venner, tok jeg med en klype salt, men det viste seg at han mente det ved å be meg med på turer, komme til meg osv. Og han er veldig flørtete når vi er sammen men jeg holder tilbake fordi jeg ikke vil få knust hjerte og sjel en gang til (har fortsat følelser for ham). Jeg sitter tilbake og skjønner absolutt ingenting. Har han ombestemt seg og vil ha meg? Er det mer spennende nå fordi jeg er mer kostbar og tilbaketrukket? Noen som har vært igjennom lignende og kan hjelpe? Jeg er bare så sinnsykt forvirra.......!

Videoannonse
Annonse
Gjest trorjeg
Skrevet

Kanskje han har følelser for deg, men at eksen sitter igjen litt for mye enda. Sammen med deg klarer han ikke å la være å flørte, men han ville være ærlig og ikke føre deg bak lyset.

Etter et brudd kan man jo ha dager der man føler man er helt ferdig med sin eks, mens andre dager kan være vanskelige og såre. Om han er i en slik periode etter et brudd skjønner jeg at han vil bli helt ferdig med sitt tidligere forhold før han går inn i noe. Det er egentlig bare positivt for dere:)

Skrevet

Det virker kanskje som om du er en han kunne tenke seg dersom eksen aldri kommer tilbake?

Skrevet

Eller kanskje han slår i ei plate for at du ikke skal tro at han vil noe annet. Og så fortsetter han fordi du er kjekk å ha til noe "bedre" dukker opp.

Skrevet

Det virker som litt pose og sekk-mentalitet! Han gjør det klart at han ikke vil ha noe forhold, men flørter likevel. Jeg ville nok ikke lagt mer energi i ham før han gjør det klart at han ikke bare er ute etter en flørt.

Skrevet

Kan jeg få lov til å dele en litt gladere historie? Når jeg traff mannen min var jeg ikke over eksen. Dog: jeg var den som gjorde det slutt med eksen da. Jeg gav mannen min, som da var kjæresten, beskjed om dette og sa at han måtte vente på meg. Han ventet på meg (ok, ventet sammen med meg da). I dag er vi gift og jeg kunne aldri tenke meg å være en annen plass.

Av og til kan det ta litt tid å gi slipp på fortiden, selv om man egentlig ønsker å møte fremtiden. Hvor befinner denne karen din seg egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...