Gå til innhold

Ting du vil ha

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet

Jeg kunne ha tenkt meg en slags pølseholder,så jeg slipper å fiske etter grillpølser i innpakninga eller i en brødpose..usj. Nesten som en eggholder men beregnet på pølser :jepp:

Hva kunne du ha tenkt deg å ha men som ikke er oppfunnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kunne ha tenkt meg en slags pølseholder,så jeg slipper å fiske etter grillpølser i innpakninga eller i en brødpose..usj. Nesten som en eggholder men beregnet på pølser :jepp:

Hva kunne du ha tenkt deg å ha men som ikke er oppfunnet?

Trådløs strøm

Gjest Heloise
Skrevet

En slags "forny ditt utseende" program på PC'n... Sånn at du bare kunne plugge deg selv inn med en USB-kabel, og gjøre om din form og fasong, på PC'en... Nesten som Nokia PC suite eller liknende :P

Skrevet

En flygesykkel! Slik at du bare kan bare tråkke med pedalene og flakse avgårde. Helst med motor som hjelper til, ja :) Eventuelt et romvesen i kurven foran (det fungerte på film!)

Gjest flink fisk
Skrevet

En pille som forminsker kroppen med en klesstørrelse per pille.

Et orakel som kunne fortelle meg lottotallene på forhånd.

En magisk ånd i en lampe som kunne innfri ønsker.

En tidsmaskin.

En magisk flekkfjerner som på en tørr og luktfri måte fjerner alle flekker.

En oppgradert utgave av mannen min

Jeg kan forsette, men gir meg her...

Skrevet (endret)

En krem/pille/ansiktsmaske eller whatever som kunne gitt meg the perfect skin på null komma niks, og uten no særlig egeninnsats.

Endret av desperate
Skrevet

Klær som inneholder temper slik at klærne holder meg varme med elektrisk varme. nesten som elektriske varmeputer men inni klærne.

Skrevet

Egg som skreller seg selv, jeg er lei av å brenne meg :). Eventuelt så ser jeg for meg en slags maskin, man heller egget i, og maskinen lukkes rundt, og det kommer ut i ca eggeform (jeg hater posjert egg, jeg må ha hardkokt).

Skrevet
Egg som skreller seg selv, jeg er lei av å brenne meg :). Eventuelt så ser jeg for meg en slags maskin, man heller egget i, og maskinen lukkes rundt, og det kommer ut i ca eggeform (jeg hater posjert egg, jeg må ha hardkokt).

Legger du ikke egget i kaldt vann en liten stund før du skreller det?

Skrevet

Selvvaskende dusj. Av typen som aldri fikk flekker av vann, sjampoo, såpe og annet, og der håret som samler seg oppå slukrista forsvant av seg selv.

Når jeg tenker meg om kunne jeg egentlig tenkt meg selvvaskende bil også...

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Klær som inneholder temper slik at klærne holder meg varme med elektrisk varme. nesten som elektriske varmeputer men inni klærne.

Det finner jo varmekabler både til hansker og til sko.

Skrevet

* En robot som vasker, henger opp, legger sammen og legger på plass klær!

* Et orakel, slik som i Uhu, som vet svaret på alt jeg lurer på

* Gratis, privat lærer til vårstudiet mitt

* Selvrensende dusj, som nevnt lenger opp

* Såpe som fjerner de 10 overflødige kiloene

* Flere timer i døgnet

* En lampe så sterk at det ikke hadde vært noe problem å gått tur på kvelden for en som er mørkredd ;)

Nei, jeg er da ikke storforlangende, jeg bare drømmer meg bort :)

Skrevet

Hmmm. At sengen er en slags maskin som jeg legger meg inn i.

Når jeg legger meg pusser den tennene og fjerner sminken. Om natten sørger den for rett luft og temperatur. Når jeg har mareritt og våkner redd så tennes et lys og fine bilder vises på en skjerm. Og det beste av alt. Når jeg står opp så er jeg ferdig dusjet, sminket og stylet på håret :danse:

Evt bare en sminke og style håretmaskin...

Skrevet
Hmmm. At sengen er en slags maskin som jeg legger meg inn i.

Når jeg legger meg pusser den tennene og fjerner sminken. Om natten sørger den for rett luft og temperatur. Når jeg har mareritt og våkner redd så tennes et lys og fine bilder vises på en skjerm. Og det beste av alt. Når jeg står opp så er jeg ferdig dusjet, sminket og stylet på håret :danse:

Evt bare en sminke og style håretmaskin...

Og ikke minst, er ALLTID uthvilt når en våkner!!

Skrevet

Jeg vil at det skal finnes opp et varmeteppe som ikke går i stykker. :tristbla:

Skrevet

Jeg ønsker at godteri/bakverk/junk har helseeffekt, at det viser seg at alle har tatt feil hele tiden; mettet fett, sukker og e-stoffer er IKKE farlig, men gir overskudd, lengre liv, slank kropp og fin hud.

Skrevet
En slags "forny ditt utseende" program på PC'n... Sånn at du bare kunne plugge deg selv inn med en USB-kabel, og gjøre om din form og fasong, på PC'en... Nesten som Nokia PC suite eller liknende :P

Det finnes allerede. Men er dyrt da.

Skrevet

Hands free til fast telefonen min.

Når jeg skal lage middag ol, og skravle i telefon samtidig ønsker jeg meg alltid handsfree. Rart at det bare finnes til mobiltelefoner, egentlig...

Blir alltid sliten i nakken av å klemme telefonen mellom haken og skulderen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...