Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jentadi
Skrevet

Jeg har hatt noe på gang med en fyr i noen måneder. Følelsene er gjensidige, men vi er ikke sammen enda. Vi har valgt å holde vårt "forhold" litt hemmelig (bare de beste vennene som har fått bekreftelse på at det er noe mellom oss) foreløpig å se hvordan det utvikler seg.

Det er snart valentine. Er litt usikker på om jeg burde gi en gave? I såfall hva kan jeg gi? Det må være noe som viser at han betyr noe for meg, men samtidig ikke være for "stort" i frykt for at jeg da kan legge litt mye press på ham, og det vil jeg ikke gjøre.

Selv om han er søt og romantisk av seg, er jeg litt usikker på om jeg kommer til å få en gave fra ham (håper jo det da^^). Blir litt dumt hvis jeg gir en gave til ham og han ikke har noe til meg.

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Gjest hyggelig
Skrevet

Hva med et romantisk kort hvor du sier at du er glad i han?

Lite, billig, søtt og omtenksomt.

Tror ikke jeg ville ha "bombardert" et så nytt forhold med gaver ol. Hvis typen er norsk, er det i tillegg større sjanse (enn om han feks var amerikansk og mer "vant med" valentinsdagen) for at du ikke får noe i det hele tatt. Tenk så skuffa du blir (selv om man jo helst kanskje ikke innrømmer det) hvis du gir han noe pent og dyrt, og han ikke engang husker at det er valentinsdagen..

Men dersom du bare gir han et kort, er jo ikke tapet så stort, og du har samtidig fått vist han at du bryr deg. Det er jo tanken som teller, og i dette tilfellet føler jeg at et kort er nok, hvis du absolutt må gi noe.

Skrevet

Nei, tror jeg ville blåst i hele Valentines gaven, og vært en av dem jentene som ikke synes det er så viktig. Du kan heller "ombestemme" deg neste år, om du vil gi en gave (om dere er sammen da).....

Skrevet

Du kan jo også spørre han.. "Hva mener du om valentinsdagen?"

Eller du kan kjøpe et søtt lite kort, og ha det "i bakhånd", og se om du får noe av han først. Gjør du ikke det, så bare beholder du kortet, og får du noe så kan du hente kortet opp av veska eller hvor enn du har "gjemt det".. ;)

Skrevet

Jeg får ikke noe av kjæresten min, han er en av de som ikke kommer til å huske valentinesdagen.. Får å si det sånn, kommer han hjem med blomster, så besvimer jeg :fnise: Men jeg kjøper alltid et kort å skriver noe fint inne i å lager middag til han kommer hjem fra jobb med litt koselig stemning i rundt det. Da forstår han at jeg har gjort dette for han og at jeg er kjempe glad i han uten å gi han dårlig samvittighet for at han ikke "gir" noe tilbake :) En nuss fra en smilende mann er mer en nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...