Gå til innhold

Hvor kjøpe eller bestille "paint by numbers"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en gave til noen som er veldig glade i slike "paint by numbers". Jeg har vært innom et par butikker i Osloområdet, men finner bare max 2-3 av disse i hver. Er det noen som vet om butikker i/rundt Oslo med godt utvalg av disse, eller enda bedre en nettbutikk hvor de kan bestilles? Jeg har funnet et par i USA, som dessverre ikke leverer til Norge (synd, for de hadde fantastisk utvalg), så hvis noen har tips om butikker de vet leverer hit så hadde det vært kjempefint. På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det husker jeg at jeg gjorde mye før når jeg var litt yngre. Jeg kan ikke huske å ha sett det i Norge. Jeg kjøpte det alltid når jeg var i utlandet, spesielt Tyskland. Det er Ravensburger er de jeg kjenner til som har dette.

Prøv denne siden: www.ravensburger.com

Skrevet
Det husker jeg at jeg gjorde mye før når jeg var litt yngre. Jeg kan ikke huske å ha sett det i Norge. Jeg kjøpte det alltid når jeg var i utlandet, spesielt Tyskland. Det er Ravensburger er de jeg kjenner til som har dette.

Prøv denne siden: www.ravensburger.com

Skrevet

ebay.uk eller ebay.com. jeg har selv kjøpt, rimelig og uproblematisk.

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt fra braogbillig.no flere ganger.veldig bra sett.  De får også inn nye motiver ganske ofte så er innom der i ny og ne.

Det er også de som lager selv maletternummer.no men har ikke erfaring med de selv.maletternummer.no

Anonymkode: 03042...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan anbefale maletternummer.no

Synes det er bra laget til, og elsker Afremov-motivene. Malingen er god å holde på med.

Er i gang med bilde nr. 2 derfra. Lerret ferdig oppspent, tre stk malekoster, nummerert maling og små plastbokser for å ha malingen i. Kort fortalt alt du trenger. 99,- i frakt. De skal bytte ut en del design, så tror det fortsatt er salg på mange motiv. Om dette er en person som har gjort det noen ganger før ville jeg ikke vært redd for å bestille noen "høyt graderte" motiv. Det forteller bare at det er masse små felt, så krever mer tålmodighet, men jeg synes det er gøyere enn å holde på med samme farge i en evighet på store felt. Jeg har to som er 4,5 (blanding mellom middels og små felt). Velg et motiv som du tror vedkommende kan like, da er det gøyest :) De er raske til å sende ut bestillingen. 

Anonymkode: 3714d...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...