Visiter Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er det noen her som spiller Fallout 3? Fantastisk spill, jeg er fullstendig avhengig!
Gjest Hollow Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Eg hugsar at eg spelte det første Fallout. Men eg skjønte ikkje så mykje den gangen. Eg gjekk berre rundt og skaut skorpionar. Har ikkje fått prøvd fallout 3 enda, dessverre. Men det står på lista mi!
Visiter Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Gjør det! Det er vanvittig artig. Historien er engasjerende, omgivelsene (postapokalyptisk Washington DC) lekre og med massevis av boltreplass, og mulighetene nær sagt uendelige. Jeg har hørt at 3-er'n er ganske annerledes enn de to foregående (ikke minst fordi det har en ny utvikler), men liker du RPG-er bør du absolutt sjekke det ut uansett. Dang, jeg er avhengig.
Gjest StockDama Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 3¨rn kan vel egentlig ikke engang sammenlignes med de første to, og man har dessverre ikke alle yrkesmulighetene som man har i de originale. Men Fallout 3 er jo et koselig spill det, selv om jeg ble helt satt ut av grafikken første gang jeg spilte det..det var som å spille en post apokalpytisk oblivion =D Ikke så rat med tanke på at det er de samme som har laget begge... Alt i alt et fint spill, mye utforsknings muligheter og flott dialog. Eneste nedturen var vel slutten...men den skal jeg ikke avsløre, ville vært frekt for de som ikke har kommet dit enda =)
Visiter Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Nei, jeg har hørt at det blir et "elsk eller hat"-spill for de som har spilt de første spillene ... Men det er ingen tvil om at det er et godt spill, det havnet jo høyt på alle best of-listene og har bare fått knallkritikk overalt. Det er ikke så rart at det minner om The Elder Scrolls IV: Oblivion heller med tanke på at det er Bethesda som har utviklet det. (Nå så jeg nettopp at du nevnte det, men gidder ikke slette alt jeg skrev!) Du har vel strengt tatt ikke yrkesmuligheter i Fallout 3 (G.O.A.T.-testen gir jo bare utslag på evnene dine), men jeg liker at alle valg man tar gir god, dårlig eller nøytral karma. Det gjør spillet mange ganger større for min del. Jeg spiller gjennom som good guy nå, men kommer til å runde det igjen som very evil og jente etter det. Det er jo vanvittig mange side-quester også, utrolig artig. Står man fast i hoved-questen kan man alltid løse småoppgaver og gå opp et level eller to i mellomtiden. Så langt har jeg kommet til Tranquility Lane. Hun lille "jenta" creeper meg ut noe helt vanvittig. Det har tatt meg en uke å komme hit, men jeg har gjort en del side-quester også og tar meg god tid. Jeg har faktisk allerede hørt hva som skjer på slutten og at man har tre valg (har en kamerat som ikke klarer å la være å spoile), men regner med at slutten får ulike utfall avhengig av valget man tar. Jeg har også hørt at man ikke kan fortsette å utforske og gjøre side-quester etter å ha rundet det, og derfor må lagre før siste oppgaven. Det er noe av det kjipeste jeg noensinne har hørt.
Gjest StockDama Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Man burde lagre før man begir seg ut på den aller siste questen, for når du først har startet den er det ingen vei utenom. Man får et par valg på slutten og joda, det påvirker sluttsekvensen, men også alt det du har gjort gjennom hele spillet, om du har vært god, ond, nøytral. Tranquility lane er creepy...hadde mest lyst til å bare kenkke hodet på den jenta =/
Tabris Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Jeg ble nettopp ferdig med dette spillet, og syntes det var fantastik! Oblivion er et av mine absolutte favorittspill og dette ble jo nesten "Oblivion with guns", som det av og til kalles. Jeg har spilt gjennom hele main quest, men har begynt på ny og bruker min "gamle" save til å ta mer trophies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå