LadyB Skrevet 7. februar 2009 #21 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har også lest et sted at man faktisk blir kåtere under mensen fordi man er så våt der nede! mulig dette bare er bullshit altså...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #22 Skrevet 10. februar 2009 er jo mange gutter som ikke liker at de får blod på penis og som syns det er ekkelt ha sex med jente som har det. Jeg føler meg også litt "ekkel" når jeg har mensen. Er derfor jeg føler jeg ikke kan ha sex da. Men i dusjen funker jo. . Vel... liker de samme guttene ikke å ta madammen i rompa da? Trur den egentlig er verre for å være ærlig. Men jeg liker jo å ha sex med min kvinne både bak og frem, mens eller mensfri.
Gjest joda Skrevet 16. februar 2009 #23 Skrevet 16. februar 2009 Jeg og merker det at jeg blir mye kåtere under mensen. Og jeg viser det til kjæresten og, som igjen tenner han. Som ender opp med at vi bare sørger for å ha et håndkle, og har sex likevel. Det er bare blod, ikke værre. De første gangene ville ikke jeg fordi jeg tenkte at han kom til å synes det var ekkelt, men han sa at han brydde seg ikke i det hele tatt, det var jo bare blod, helt naturlig. Så bare ha noe blodet kan komme på, ikke ha sex med mensen på det dyyre lakenet av egyptisk bomull. Blodflekker setter seg fast!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå