Gjest blodigemarie Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er det flere som kjenner at de blir kåtere når de har mensen ?? Jeg blir det og gubben syntes det ikke gjør noen ting.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 enig, dama mi er ekstra kåt under mensen
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 ja, men det tror jeg helst kommer av at jeg vet at jeg ikke kan ha sex da så da blir man kanskje ekstra gira når man koser
Avalon Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg blir også ekstra kåt når jeg har mensen, til og med når jeg er singel
Gjest Nenna Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Jepp. Jeg blir også. Det kan kanskje forklares av at det er ekstra følsomt der nede når man har den?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Hva er så ille med å ha sex under mensen?
Gjest Winge Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Enig. Det er vel turn on at man "ikke kan". For meg skyldes det sølet. Men da er det alltid herlig når man er ferdig
Gjest Anni18 Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Haha, eg trodde eg var den eneste som følte det sånn! Det er en kjemperar følelse, men ganske digg egentlig. Liker å gå rundt å være småkåt ganske lenge...kan ikke vente til mensen er ferdig da!
Gjest brannbil Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Er det flere som kjenner at de blir kåtere når de har mensen ?? Jeg blir det og gubben syntes det ikke gjør noen ting. jeg blir også ekstra kåt når jeg har mensen! ... Kan jo ha sex når man dusjer sammen - håndkleet under på senga
Gjest Ingrid-84 Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Det har noe med hormoner å gjøre - ekstra masse hormoner under mensen . Eller noe i den duren
Ethereal Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg blir det. Men jeg kan ikke tenke meg å gjøre noe. Eller, kanskje hvis jeg og mannen var i dusjen...
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 ja, men det tror jeg helst kommer av at jeg vet at jeg ikke kan ha sex da så da blir man kanskje ekstra gira når man koser Nevn én god grunn til at du ikke skal ha sex under mensen? Dama blir kåt som et uvær under mensen, og jeg sier ikke nei takk selv om det blir litt blod.
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 er jo mange gutter som ikke liker at de får blod på penis og som syns det er ekkelt ha sex med jente som har det. Jeg føler meg også litt "ekkel" når jeg har mensen. Er derfor jeg føler jeg ikke kan ha sex da. Men i dusjen funker jo. .
Gjest Wind Skrevet 3. februar 2009 #14 Skrevet 3. februar 2009 er jo mange gutter som ikke liker at de får blod på penis og som syns det er ekkelt ha sex med jente som har det. Jeg føler meg også litt "ekkel" når jeg har mensen. Er derfor jeg føler jeg ikke kan ha sex da. Men i dusjen funker jo. . Samme her. Så derfor bare venter jeg til mensen er ferdig, men da går det jo som oftest over.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #15 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har en litt annen vri. Jeg blir ille kåt like før mensen, og mister helt lysten når mensen har kommet.
Hinata Skrevet 4. februar 2009 #17 Skrevet 4. februar 2009 Jeg blir ikke kåt under mensen, men rett før. Også begynner det å ta seg opp på slutten av mensen
Gjest Sandbekken Skrevet 4. februar 2009 #18 Skrevet 4. februar 2009 Jeg blir ikke kåt under mensen, men rett før. Også begynner det å ta seg opp på slutten av mensen helt likt her.. det er igrunn ganske greit
Cottoncandy Skrevet 5. februar 2009 #19 Skrevet 5. februar 2009 Jeg blir også veldig kåt når jeg har mensen, fordi jeg ikke kan. Kunne ikke tenkt meg å ha sex når jeg har mensen, det ville bare vært ekkelt.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #20 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er ikke kåt i det hele tatt like før, men når den har kommet og kroppen min slapper av og blomstrer opp (kvitt PMS) blir jeg veldig kåt. Da er det også gjerne en liten stund siden sist, siden jeg ikke hadde lyst like før. Jeg bruker tampong, dusjer og har sex i senga med håndkle under. Det går fint. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå