Gå til innhold

Date når en ikke er forelsket?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal fortsette å date en fyr som jeg har møtt et par ganger, jeg er ikke forelsket i han, men han vi treffe meg igjen, og jeg lurer da på om det er vanlig å kanskje bli forelsket sånn etterhvert, eller om jeg ikke bør date han...?

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om jeg skal fortsette å date en fyr som jeg har møtt et par ganger, jeg er ikke forelsket i han, men han vi treffe meg igjen, og jeg lurer da på om det er vanlig å kanskje bli forelsket sånn etterhvert, eller om jeg ikke bør date han...?

Takk for alle svar.

det kommer ann på om du liker personligheten hans=) så lenge du ikke utelukker helt at du kan bli forelsket kan det jo godt være at det skjer=)

så lenge du ikke er sikker på om du liker han eller ikke ser jeg ikke noe gale med at du treffer han flere ganger for å bli sikker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en eller flere ting du liker ved han, så synes jeg du skal fortsette å date han. Hvis ikke, så la være.. Du burde jo best vite om du kan bli forelsket eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en eller flere ting du liker ved han, så synes jeg du skal fortsette å date han. Hvis ikke, så la være.. Du burde jo best vite om du kan bli forelsket eller ikke.

Støtter denne...

Jeg har gjort det samme selv, datet og fått meg kjæreste. Men så har det ikke holt i lengden da,,,, men føler liksom en må prøve seg litt frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte kjrælighet burde jo stikke dypere enn at man er forelska uten å ha vært særlig sammen, så ser ingen grunn for å ikke fortsette å date han dersom du tror det kan bli mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du finne ut av på egen hånd. Hvordan person er han? Hvis han er kjekk og stilig kan jo være du bare kan kose deg litt med han uansett, til du finner noe bedre :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må du finne ut av på egen hånd. Hvordan person er han? Hvis han er kjekk og stilig kan jo være du bare kan kose deg litt med han uansett, til du finner noe bedre :lur:

Det er veldig slemt å leke med andres følelser. Da man dere i så fall bli enige om at det er midlertidig inntil noe bedre dukker opp. Hvis dere er enige i det er det jo greit. For meg hadde det ikke fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...