Gjest Misfornøyd Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg og samboeren min har et problem. Det vil si, jeg har et problem, han bryr seg ikke noe særlig virker det som... Vi har vært sammen i 3 år. Hadde mye sex i begynnelsen, har det forsåvidt enda. Men det er alltid det samme. Ingen forandring, og vi snakker aldri om sex. Når jeg prøver, tar opp ting muntert og forsiktig, kanskje litt spørrende, blir han bare "rar" og kommer plutselig på at det var noe som hastet veldig som han må gå og gjøre... Jeg spurte ham om vi skulle abbonere på et eller annet erotisk blad og lese sammen; men nei, det er han ikke så interessert i. Nye ting vil han ikke prøve, for det blir så "unaturlig". Jeg er virkelig kjempeglad i denne fyren, og vil ikke forlate ham, men hvis han ikke skjerper seg litt snart så må vi gjøre noe drastisk. Jeg vil ha litt mer spenning inn i forholdet vårt, men jeg klarer det ikke uten hans hjelp! Han masturberer mye, jeg og, og vi har sex hver dag, men likevel dette problemet. Noen med tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå