Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle bestille ADSL bredbånd fra Telenor men fikk beskjed om at det ikke gikk fordi det var fullt i ADSL kabelen. De anbefaler meg Mobilt Bredbånd-

Jeg vet ingen ting om mobilt bredbånd. Er det noe ulemper med Mobilt Bredbånd, kontra adsl bredbånd som jeg hadde før?

Er Mobilt Bredbånd like sikkert som meg som bruker med tanke på hacking o.l?

Når Telenor ikke kan tilby meg det abbonnementet jeg vil ha, er det da riktig at jeg skal måtte betale 150 kr ekstra i mnd? Høres rart ut... (ps! hadde adsl bredbånd på samme adr for et år siden,,.)

Håper noen kan svare på om det finnes ulemper med Mobilt Bredbånd kontra ADSL bredbånd.

Inga

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er hastigheten på det mobile bredbåndet? Det vi har kan ikke sammenligne seg med nettet hjemme, men helt greit for å sjekke mail og aviser når vi er nå reisefot.

Skrevet
Hvordan er hastigheten på det mobile bredbåndet? Det vi har kan ikke sammenligne seg med nettet hjemme, men helt greit for å sjekke mail og aviser når vi er nå reisefot.

ah... tusen takk for svar! :klemmer:

Det høres dumt ut, for jeg skal bruke det til å se web-tv o.l,

Det abbonnementet jeg hadde før ADSL basis kostet 299+60kr

dette mobile bredbåndet koster 500kr og er ikke like bra altså?

er det 500 kr De betaler?

Skrevet

Nei, betaler vel 99 eller 119kr i mnd, men da er det gratis å bruke det mellom 17 og 07. Det er fra telenor mobil. Skal du ha gratis bruk hele døgnet er det høyere månedsavgift. Hastighetene vil jeg tro er oppgitt på leverandørens nettside?

Skrevet
. Hastighetene vil jeg tro er oppgitt på leverandørens nettside?

Hastigheten varierer etter hvor du er. Akkurat som på en mobiltelefon, varierer jo dekningen etter hvor du befinnner deg. I sentrale strøk er det veldig bra, og de jobber for å bygge ut. Det står jo sikkert mer om dette på telenors hjemmesider.

Har det selv, fungerer veldig fint. Ser på The Hills etc. hele tiden.. Flott siden jeg har både stasjonær pc og en nett-pc. Da holder det med ett abonnement;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...