Sarah_83 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er nok av triste saker her inne, og det skal det selvfølgelig få lov til å være. Men til dere som elsker deres bedre halvdel: Hva skal du gjøre, for å gi din kjære en fin dag, 14. februar? Det er jo snart Valentines Day. Hva skal du gjøre for å glede din kjære? Og hva skal du gi i gave. Dere som er av det anti-valentines day- slaget trenger ikke svare. Trenger ikke skrive om Hvorfor Valentines day er så teit og falsk osv for det er jeg ikke interisert i. Jeg ønsker å høre fra de som ser det som en fin dag å feire kjærligheten. Endret 2. februar 2009 av Sarah_83
Gjest missLady Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har aldri hatt en kjæreste på valentinesday så jeg har lyst å gjøre noe kult. Gi en fin gave, men ikke for dyr da han har bursdag snart.. Men aner ikke hva.. Venter i spenning på tips! *Mine innlegg*
Gjest Tanita Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Siden vi mest sannsynligvis ikke er på samme sted (avstandsforhold) den dagen så vet jeg egentlig ikke. Ellers hadde det vært kos med en candlelight dinner med massasje etterpå.
Sarah_83 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 Siden vi mest sannsynligvis ikke er på samme sted (avstandsforhold) den dagen så vet jeg egentlig ikke. Ellers hadde det vært kos med en candlelight dinner med massasje etterpå. høres ikke dumt ut det nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå