Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har vært hoven i begge leggene i ca 2 mnd nå. Er like hoven i begge bena, ofte opp til knærne. Når jeg trykker med fingen på leggen, blir det en innsenkning som sitter i flere minutter før den forsvinner igjen.... Har ikke smerter. Er også hoven når jeg står opp om morgenen. Skal til legen i dag, med sønnen min, og lurer på om jeg bør nevne dette for legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 2. februar 2009 #2 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja det må du gjøre! Ødemer kan være varsel om andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 2. februar 2009 #3 Del Skrevet 2. februar 2009 Var hos legen og viste han bena mine..... Han såg ganske så overraska ut og vil ha meg tilbake på fredag, for å få sjekka det skikkelig. Skulle ha med urinprøve... Han sa egentlig ikke mer enn det, så nå går jeg her og lurer... Vet det er mange ting som kan medføre hovne ben, men noen som har noen eksempler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1538 Her står det litt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå