Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom med forslag, jeg trenger det:/

har ikke særlig stort budsjett - så å gi en reise som er betalt nå utgår desverre.

kan bruke ca et par tusen kroner.

har jo ikke lyst å gi en typisk gave, så derfor ønsker jeg ikke gi en hobbyrelatert gave heller(det får han jo gjerne ellers....:P)

ååååh.......vet virkelig ikke hva jeg skal gi!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Hva er fyren din interessert i da?

Skrevet

Du kan kjøpe ei fin klokke. Kjæresten min elsker klokker og nesten samler på dem!

Gjest AnneShirley
Skrevet
har jo ikke lyst å gi en typisk gave, så derfor ønsker jeg ikke gi en hobbyrelatert gave heller(det får han jo gjerne ellers....:P)

Hva er feil med å gi en "vanlig hobbyrelatert gave"? Jeg vil foreslå at du tenker på hva han blir mest glad for, ikke på om det er en "vanlig gave" eller ei.

Hva med billetter til et show eller en konsert han kunne tenke seg å se?

Gjest missLady
Skrevet

Noe dere kan gjøre sammen

En finere middag med teater, konsert, standup osv. Liten helgetur?? Det trenger ikke være dyrt i det heletatt.. Kan jo være i norge også

Skrevet

ja, det var det. han er den særeste EVER på kloden i hva gaver angår.

klokke har han alltid vært motstander av(ja, jeg mener seriøst motstander mot klokker...) alt som har med parfyme/klær(hva? det er jo så upersonlig......:P )

han er veldig glad i friluftsliv, men sa at han ikke ønsket seg dette fordi det var litt dyrt.......jeg gav han uansett turting til jul, så da.....:P

musikk er han jo glad i, men vi har jo litt begrenset musikksmak(dvs kresen), men kanskje det finnes noe i det store utland vi kan dra på i år:)

jeg vurderer å ruinere meg selv med å gi han en flybillett(til flere tusen.....sparegris for alltid) til en kamerat som bor og jobber i "langtvekkistan" - jeg vet han har veldig lyst, så jeg må bare høre en vennen har soveplass og tid til besøk. og få flere med på gaven:=) hehe......

men det er jo egentlig litt umulius å få til da......hm....

Gjest Gjesteliten
Skrevet

Du skriver: "han er veldig glad i friluftsliv, men sa at han ikke ønsket seg dette fordi det var litt dyrt.......jeg gav han uansett turting til jul, så da.....:P"

Ville ikke brydd meg om hva han sier;o) Er dette noe han liker så er vel det en toppers gave...og det trenger da ikke være dyrt...har dere bil? Kjør på tur da og bo i telt feks? (Om dere ikke har bil, ta tog el buss) Dra på tur til vestlandet/sørlandet og se fantastiske Norge?! Min erfaring med å ha kjæreste som liker friluft er at han veldig gjerne liker å ha med meg så vi deler opplevelsene...

Om dette er tilfellet, prøv å kombinere kanskje dere tar en tur sammen og så får du noen av vennene hans til å møte dere et sted for en bra feiring sammen? :) Hør om kompisene hans vil spleise med deg?

Eks: min kjære og jeg skal på 1 ukes tur på sensommeren i år...vi finner ut hvor vi drar og koser oss sammen...og på slutten av vår tur er planen å få vennene hans dit vi er og feire sammen alle sammen som en overraskelse...

Det er mange mange muligheter som ikke koster så mye...bare bruk fantasien. Lykke til :)

Skrevet

Ipod

Iphone

Kamera

Tursekk

Fint sølvkjede

Solbriller

Skrevet

Jeg ga kjæresten min en fin dag på 30-års dagen. Startet med et deilig bursdagsknull (han mente at dagen allerede var perfekt, he he), så frokost på café, så ruslet vi rundt i byen og tittet på folk og litt i butikker (dette er ting vi liker å gjøre sammen, som han uoppfordret har sagt flere ganger at han liker), han visste ikke hvor vi skulle eller hva som skulle skje. Styrte ham til et sted hvor han fikk en times massasje, så lunsj og så hjem for å dusje og skifte. Dro til en restaurant, hvor alle vennene hans ventet. :-) Tre måltider ute pluss en massasjetime koster litt, men ikke altfor mye. Du kan sikkert finne på noe han liker, f.eks. ut på tur, leie kano osv. hvis det er det han er interessert i, eller gi ham et fallskjermhopp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...