Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som har prøvd ekstra dekkende foundation fra KissMe? Jeg har testet en gratis prøvepakke, og det var en (ED) der som var helt perfekt til meg. Visste ikke at det betydde ekstra dekkende før jeg gikk inn og skulle bestille nå, og på siden står dette: KMM har 3 typer foundation De går under de kreative navnene Normal, Ekstra Dekkende (ED) og Ekstra Dekkende 2. (ED2) Det som skiller de 3 fra hverandre er at de Ekstra Dekkende bla. inneholder større mengder Sinkoksyd. Sink virker beroligende og betennelseshemmende på huden og er derfor veldig gunstig for fetere hudtyper. Har du veldig tørr og sensitiv hud bør du prøve deg fram med ED da den kan virke utørrende på sensitiv hud. ED inneholder også Micronized Zinc Oxide. Vi har valgt og ikke føre nano-partikler i noen av de andree produktene våre men beholder det i disse foundations da de er svært populære. ED2 som i skrivende øyeblikk bare gjelder Becky-3 og Mona er tilsatt E-Vitamin som hindrer denne i å være utørrende. Her kan du se fullstendig Ingrediensliste. Min anbefaling er at alle starter med Normal eller ED2 utgaven først da denne gir nok dekke for de aller, aller fleste. Nå ble jeg usikker, fordi jeg har egentlig behov for god dekkevne, men jeg har også litt sensitiv hud. Den prøven jeg har testet ut var jo som sagt perfekt, men jeg har ikke brukt den mer enn noen ganger, da!
Gjest Deception Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Sannsynligvis vil du ikke reagere mer enn at det går helt greit så lenge du er flink til å bruke godt med fuktighetskrem og er flink til å peele huden.
Gjest ts Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke noen som har prøvd disse (ED) foundationene, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå