Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt ble det slutt med meg og kjæresten min. Etter en lang, lang periode med usikkerhet og vennskapfølelsen mer enn kjærestefølelsen sa jeg at det ikke funket og at jeg trengte tid for meg selv for å finne ut hva jeg ville. Vi har blitt veldig forskjellig i det siste, og jeg har merka at vi egentlig har ingenting til felles. Vi har forskjellige mål i livet, vi har forskjellige meninger på nesten alt, og vi har veldig forskjellig syn på ting. Vi har vært sammen i nesten to år, og det er vondt å tenke at det gikk som det gikk.

Han var enig i at ting ikke har vært helt som før i det siste, og jeg tenker at det kanskje er godt for oss begge to å ha en pause. Etter at vi ble enige om å ta en pause/slå opp, angret han seg plutselig for alt han hadde sagt, og han ville ikke at det skulle bli slutt. Men jeg tenker at jeg vil ikke late som ingenting, og si at jeg elsker han når jeg ikke gjør det. Det gjør så vondt å høre at han ikke har det bra, for han er en gutt som virkelig fortjener det beste. Han har sagt til meg at han ikke klarer å leve uten meg, og at livet hans kommer til å bli et eneste svart hull. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er så vondt.

*Lufte tanker* Noen med noen trøstende ord? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig at livet føles tomt og mørkt etter brudd med kjæresten. Man har jo delt mange fine stunder sammen, selv om man etter hvert finner ut at man ikke passer sammen. Ekskjæresten din vil nok klare seg helt fint uten deg, han trenger bare tid til å venne seg til den nye hverdagen. :)

Skrevet

All min sympati til ekskjæresten din, jeg har nettopp blitt dumpet selv.

Det vil si, først sa jeg meg enig i at det burde bli slutt - jeg hadde faktisk tenkt tanken selv - men så fikk jeg plutselig helt panikk som din eks og tok tilbake alt jeg sa og ville prøve på nytt. Men det ville ikke han :tristbla:

Men det høres ut som du har tatt den riktige avgjørelsen altså. Det er tungt å være den som slår opp og :klem:

Dere vil begge komme videre, det tar bare litt tid. Siden du er den som slo opp, så håper jeg du er litt snill med han. Min eks har bare kuttet all kontakt fordi han mener det er best, han vil ikke nøre opp under følelser eller gi falske forhåpninger osv. Det gjør det bare enda verre for meg, det hadde faktisk vært lettere hvis han sendte en sms og lurte på om jeg hadde det bra..

Gjest Gjest TS
Skrevet

Håper det går bra med deg som nettopp har blitt dumpet. Slike ting er ikke morsomt, uansett hvem som har gjort hva. Er i grunn godt å faktisk lese at jeg ikke er alene.

Jeg snakka nettopp med ham i telefon, og vi ble enige om at vi skulle ta en pause fra hverandre, og se hvordan det går derfra. Egentlig føler jeg at dette måtte skje, men det gjør så inderlig vondt uansett. Takker uansett for svar. Hvis det skjer noe, så er det vel meningen at det skal skje, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...