Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 noen som har erfaring med hvilken butikk som har billigst brus til bryllupet? tenker på 0,5 litere med forskjellige smaker
Honey Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Litt vanskelig å si når man ikke vet hvor du bor...:klø:
Gjest TS Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 tenkte kanskje dere kjøpte på en av kjedematvarehusene? men vi bor hvertfall i østfold, nærmere bestemt sarpsborg!
latte Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Ser du spør etter 0,5 l.. vi vurderer å kjøpe boks brus i sverige...det blir billig.
Honey Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 tenkte kanskje dere kjøpte på en av kjedematvarehusene? men vi bor hvertfall i østfold, nærmere bestemt sarpsborg! Her i Drammen er det en lagerbutikk som selger billige 0,5 l av merket Stordalen. Butikken heter Price og er en miniutgave av Smartclub. De fleste kjedebutikkene har vel standardpris på 0,5 l? REMA 1000 har vel også billige 0,5 l hvis du kjøper Grans?
Tropehus Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Er ikke Grans brus som de selger på Rema1000 ganske billig da? Ellers ville jeg nok undersøkt prisene i Sverige også. Jeg er litt usikker - men mener at det går ann å kjøpe direkte fra Borg Bryggerier dersom man skal ha mye/kjøpe kassevis. Noe å sjekke ut kanskje?
maja25 Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 dumt med bokser i bryllup - lettere å helle av 0,5 l flasker.. så idag, de hadde kassesalg på smartclub.. (usikker på prisen)
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 ja, vi vil ikke ha bokser. og flasker er ikke billig i sverige...! blir kanskje det samme hvor vi kjøper det da!?
Anniq Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Hva med å kjøpe det rett fra grossist. Det vet jeg gikk før. Å at det var det billigste alternativet.
Gjest Gjest_annemor30_* Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 noen som har erfaring med hvilken butikk som har billigst brus til bryllupet? tenker på 0,5 litere med forskjellige smaker Hva med å spare penger frem til den store dagen og kjøpe den brusen du vil ha? kjøpte du kjolen på "billig salg" også? Syns det blr for dumt å etterlyse den billigste brusen til et bryllup!!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Hva med å spare penger frem til den store dagen og kjøpe den brusen du vil ha? kjøpte du kjolen på "billig salg" også? Syns det blr for dumt å etterlyse den billigste brusen til et bryllup!! Her er jeg i grunnen enig. Men når det er sagt, så oppfattet jeg ts dithen at hun er ute etter hvor hun kan kjøpe "skikkelig" brus billigst mulig. Jeg oppfatter ikke at hun er ute etter roma, grans eller annen møkkabrus. Å spare på mat og drikke til gjestene for å få det billigst mulig, er kun å forsøple sitt eget bryllup. Hva tror man gjestene husker av følgende: - Brudens fantastiske kjole som koster kir 20 000.-? eller - At de fikk servert billige bruserstatninger, måtte betale for drinker og middag uten dessert fordi den delen av bryllupet skulle gjøres billigst mulig? Så over til topic: Det er ofte salg på brus, så les tilbudsaviser og følg med. Coop Obs kan være et av stedene det kan lønne seg å sjekke.
Gjest ts Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 Hva med å spare penger frem til den store dagen og kjøpe den brusen du vil ha? kjøpte du kjolen på "billig salg" også? Syns det blr for dumt å etterlyse den billigste brusen til et bryllup!! hm, syns dette var litt krasst! vi skal snart handle inn øl og brus. tenker sånn at vi ikke gidder betale 15 kr for en flaske i en butikk hvis den samme brusen koster 12 i en annen!! blir jo litt penger det når man skal kjøpe relativt stort kvantum. er ikke ute etter søppelbrus, men litt av hvert. så spørsmålet er hvor jeg billigst mulig kan få tak i vanlig brus! kom et forslag på smart club. er det noen som vet om rema 1000 feks er billigst sånn generelt på brus?
NorthFace Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 Kjøper du 50 flasker brus og sparer 3 kroner pr flaske har du spart 150 kroner. Om dette har noe å si spørs vel om det totale busjettet er på 30.000 eller 150.000...
Gjest Gjeste-brud Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 Ultra har fast lavpris på kasser med 1,5 -itere. Det er dette jeg har lagt merke til, vi kjøper aldri 0,5-litere, men jeg tenker at de kanskje har fast lavpris på disse også, siden de har det på 1,5-literne. Verdt å sjekke, ihvertfall?
Rampolina Skrevet 10. februar 2009 #16 Skrevet 10. februar 2009 Siden du bor i Sarpsborg.. Esso på Sellebakk har en automat utenfor hvor all brus koster 10,- Ta med en drøss med tiere og litt tålmodighet
Gjest Gjest_irma_* Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 supert forslag rampolina kom med! ellers er det jo billigst med 1.5 liters flasker. eller bokser fra sverige... hvis det er "stilen" det går på syns jeg ikke det ser så mye mer luxus ut med 0.5 flasker enn 1.5 eller bokser... :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå