Gjest ts Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei, jeg er en kvinne i slutten av 30 årene. Nå har jeg til min fortvilels sett at jeg har begynt å få "flekker" i ansiktet. Regner med at det er pigmenflekker. Skal til legen, og rekner med å få en krem mot det. Noen som vet om kremer som er gode, som en må ha resept på ? Bruker en vanlig dagkrem over den igjen ? Skulle så gjerne ha hatt tips om en god dagkrem og div til hud som er tørr, antirynke, sorte prikker, kviser i t-sonen, porer osv. Føler at huden min er forferdelig for tiden. Har lest om decleor, md formulation osv, men er jo så mye å velge i, innen de forskjelligemerkene igjen. Så er det noen som har gode råd og erfaringer med vanskelig hud ?
Gjest *lucky* Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Be om å få resept på aberela tilsatt hydrokinon av legen din, dette skal fjerne pigmentflekker, be også om veiledning på bruk av denne kremen da den er veldig sterk. For valg av produkter/pleie bør du ta en tur til hudpleier, evt klinikk for å få anbefalt hva du bør bruke. Det som kalles medisinsk hudpleie er det som er mest virksom for meg, tror du bør satse på det!
Gjest gamla Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Be om å få resept på aberela tilsatt hydrokinon av legen din, dette skal fjerne pigmentflekker, be også om veiledning på bruk av denne kremen da den er veldig sterk. For valg av produkter/pleie bør du ta en tur til hudpleier, evt klinikk for å få anbefalt hva du bør bruke. Det som kalles medisinsk hudpleie er det som er mest virksom for meg, tror du bør satse på det! Hva er medisinsk hudpleie? Noen merker? Er dette noe alle bør bruke, eller er det bedre for enkelte hudtyper/problemer?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Merker som er medisinsk hudpleie: Obagi, DDF, Jan Marini pluss mange fler.. Jeg har selv erfaring med obagi og Jan Marini. Det koster endel, men jeg synes det er verdt det da huden min er blitt mye finere. Det finnes produkter som skal bleke pigmentflekker. Eksempelvis: http://www.skin-etc.com/janmaageinen.html http://www.skin-etc.com/obagiclear.html
Gjest ts Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Er milevis til slik som hudpleier osv her Tror jeg går for den aberela kremen, fra legen. Er vel ikke så mange norske nettbutikker som selger obagi osv ? Noen annen nettbutikk om er enkel å kjøpe fra ? Jeg er ikke så flink i språk, og har ikke bestilt så mye fra nett før. DDF har jeg aldri hørt om, søkte på den, og den så ikke så veldig dyr ut. Noen som har erfaringmed den ? (Tror Obagi og Jan Marini blir litt dyre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå