Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Kom over en video på youtube der 3 ulike typer av dette produktet ble presentert. Mener den ene var fra Jan Marini, men husker ikke helt den andre. Men enormous lash fikk veldig god kritikk og var litt billigere enn den jeg ikke husker navnet på. Sjekket opp på ebay, og der ligger den og roper på meg.. ca 700-750kr med frakt. Pleier som regel å søke opp produktene jeg ramler over her på kvinneguiden og fikk helt sjokk da jeg så at den ikke var snakket om.. ho ho! Noen som har vært borti denne, eller vet noe om den?
laperla Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Kom over en video på youtube der 3 ulike typer av dette produktet ble presentert. Mener den ene var fra Jan Marini, men husker ikke helt den andre. Men enormous lash fikk veldig god kritikk og var litt billigere enn den jeg ikke husker navnet på. Sjekket opp på ebay, og der ligger den og roper på meg.. ca 700-750kr med frakt. Pleier som regel å søke opp produktene jeg ramler over her på kvinneguiden og fikk helt sjokk da jeg så at den ikke var snakket om.. ho ho! Noen som har vært borti denne, eller vet noe om den? Åhh, denne så ikke dumt ut;) Har akkurat begynt med Double lash fra Mavala etter at flere har rost dette produktet her på KG. Om den virker gjenstår å se, men den er i alllefall mye rimeligere. Tror jeg skal gi dette produktet en sjans før jeg kaster med på Enormous lash.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Oj den var billig ja! Men er det samme type produkt? Er ikke denne litt mer for å pleie øyevippene, mens den andre er mer for at de skal vokse? Hm.. Men hvis det er samme, så var jo denne myyyeee billigere ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå