Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

uff, fra og med imorra må jeg skjerpe meg jeg er altfor stor blitt og avhenign av noe søtt. Motivasjonen er på lik null om dagen til og skjerpe meg men jeg må bare nå, har ikke noe annet valg. Noen som har noen råd? :(:(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode råd akkurat nå:

- Vannmelon

- Jordbær uten sukker og fløte

- Plommer

- Stoooore salater til middag så du blir skikkelig mett

- Saftis (som Lollipop) med svært få kcalorier.

For eksempel.

Jeg har forsøkt Krom - men det virket ikke på meg...

Skrevet

Jeg har et enormt sukkersug. Blir helt gal hvis jeg ikke får noe søtt og det må være godteri!!! Derfor har jeg nå 15 kilo som må bort, men jeg har kjøpt krom og forsøkt det og det hjelper, sukkerhungeren forsvinner ikke, men den blir dempet betraktelig......Går jo ann å prøve :wink:

Skrevet

Mitt beste råd er epler og pærer, men nå er jeg kjempeglad i dette. Hver gang jeg har lyst på noe søtt og godt, tar jeg meg et eple eller pære istedet. Iskaldt vann med presset sitron eller grapefrukt er også veldig godt, og så føles det veldig slankende....

Men før jeg kom så langt manglet jeg totalt motivasjonen for å sette igang. Motivasjonen kom da jeg så meg selv på VIDEO. Det var et grusomt syn, rett og slett. Etter det brukte jeg et halvt år på å gå ned 12 kilo. Jeg kuttet ut det søte, og etterhvert gikk det kjempelett. Jeg spiste masse god mat, men kuttet ut kaker og godteri nesten 100%.

Men så gikk jeg så mye ned at jeg tenkte jeg kunne spise litt godt, og litt godt ble fort til mer godt, og mye godt. Jeg ramlet litt tilbake til gamle vaner, rett og slett. Og det er ganske irriterende! Men nå skal jeg tilbake til en sunnere linje. Jeg har lyst å gå ned 5 kilo. Da er jeg i min trivselsvekt. Jeg vet at jeg klarer det.

Lykke til til deg også!!!

Skrevet

Hva er det med dette søtsuget om sommeren? Alle andre mister apetitten og vil bare drikke, jeg kan spise uante mengder med is, frukt, må ha noe chips til den kalde hvitvinene... jeg legger altså på meg hver sommer - og nei, jeg går det ikke ned om vinteren....

Ja, jeg har sommerklær fra flere år tilbake som jeg fortsatt kan bruke, men likevel da...

Skrevet

Kjenner godt problemet med søthunger nå om sommeren, jeg legger også på meg på denne tiden. :x

Du har allerede fått mange gode råd. Jeg bruker vaniljeyoghurt når suget blir ekstra ille, mye sukker i det også, men det er bedre enn sjokolade og slikt. Tar meg også en protein-shake med sjokoladesmak, det metter i tillegg veldig godt.

Skrevet

Metter? Hvem snakker om mett eller sulten :ler:

Skrevet

Jeg blir faktisk så "full i magan" av den shaken at jeg ikke har sjangs å få ned noe mer, det er ALDRI noe problem ellers uansett hvor mett jeg er!! :ler:

Skrevet

*er fortsatt blant de tvilende* :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg har sommerklær fra flere år tilbake som jeg fortsatt kan bruke, men likevel da...

Fjorårets sommer klær passer så absolutt ikke!!!

Jeg spiser is (gullpinne) og vannmelon så det tyter av ørene snart...... :D

Og til frokost er det alltid tre brødskiver med Hapå og et stort glass O`boy. :wink:

Men så er jeg gravid også da... :briller:

Skrevet

Mye godt!!

Legger også på meg om sommeren, innbiller meg at det er på grunn av pilsen :hoho:

Men det kan jo også være at sjokolade som har ligget litt i sola er nydelig, eller peanøtter, eller potetsalat, eller................... :oops:

Men det kommer en høst, da får vi bare gå ned det vi har gått opp!!! :blunke:

Skrevet

Å spise skikkelig frokost og ellers spise jevlig utover dagen pleier å hjelpe mot søthunger. Da holder du blodsukkeret stabilt så du ikke blir despo etter sukker.

Sånn er det ihvertfall med meg.

Skrevet

tusen takk for mange fine svar, nå har jeg ihvertfall måtte begynne og skjerpe meg for igår hadde vi barndåp og da jeg fikk se bildene idag må jeg bare si en ting; Å HUTTE TU!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

boks med ananas i biter i kjøleskapet: stopper mitt søtbehov.

prøvde meg litt med mindre karbohydrater og mer proteiner en god stund, og hadde faktisk ikke lyst på sjokolade eller godterier o.l!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...