oO snøball Oo Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Sitter her og skal bestille over nett og de har jo så fantastisk mye fint! men bekymrer meg litt for toll etc. Blir veldig dyrt? (Om man bestiller for opp mot 2000kr?) Og er det noen som vet om det har noe å si på prisene i forhold til EU og Norge? Jeg lurer på, finnes det VS butikker utenfor US? Hadde vært så mye enklere om det var en stor fin VS butikk her i byen.. Jeg bor i Paris så det er jo shopping himmelen her, men om det er noe jeg savner så er det en gigantisk Victoria's secret butikk... :rødme:
Gjest Little Mi Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Sitter her og skal bestille over nett og de har jo så fantastisk mye fint! men bekymrer meg litt for toll etc. Blir veldig dyrt? (Om man bestiller for opp mot 2000kr?) Og er det noen som vet om det har noe å si på prisene i forhold til EU og Norge? Jeg lurer på, finnes det VS butikker utenfor US? Hadde vært så mye enklere om det var en stor fin VS butikk her i byen.. Jeg bor i Paris så det er jo shopping himmelen her, men om det er noe jeg savner så er det en gigantisk Victoria's secret butikk... :rødme: Om man bestiller for over 200kr, må man regne med 25% moms (usikker på om det er toll på momsen, men hvis det er tilfellet, er det rundt 10%). Man kan på forhånd regne ut ca. pris på toll og moms.. Eks: Hvis man bestiller for $70, og kursen er ca. 7 (egentlig 7,2-7,3, men runder ned til 7 for enkelhets skyld).. Da blir pris i norske kroner; $70 x 7 = 490kr. Pris med moms blir da; 490kr x 1,25 = 612,5kr Dersom det er toll på momsen, blir det ca; 490kr x 0,25 x 0,1 = 12,25kr Tilsammen blir dette da; 612,5kr + 12,25kr = 624,75kr For å se hvor VS har butikker, gå inn på nettsiden deres og klikk på store locator, og bruk søkemotoren der..
hufsa! Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Heia,er jeg helt på viddene nå eller,jeg mener de høyna den grensa på undertøy endel her i fjor?
Sarah_83 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 jeg handler fra viktoria s. og hvis tenker at du har handlet for 1000kr så må du regne å betale det samme i toll, hvis ikke litt mer. men det er verdt det for de har så mye fiiint:)
oO snøball Oo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Saa mye altsaa...? jaja, jeg VIL ha den bikinien ++ saa faar vel leve paa sparebluss denne maaneden Jeg har soekt paa "store locator" paa nettsiden, men faar bare til aa soeke innen US, saa virker som det bare er der de har butikker. Syns det virker litt rart ettersom det er en soppas stor kjede...
Sarah_83 Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Det er bare der de har butikker ja, sendte mail til de i fjord å spurte om akkurat det og jeg fikk langt svar. Men det kommer desverre ikke viktoria s. til europa. Men kjøpe 2 bekinier der i fjord pluss mye annet. de var nyyyydelige og har bestilt en ny nå i forrige uke pluss andre ting. elsker PINK kolleksjonen dem ogaå så måtte ha litt derfra
Sarah_83 Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Hvilken bikini har du sett deg ut forresten??
Gjest mumlen Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 men om du bor i paris gjelder vel ikke norske toll-regler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå