Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ny kjæreste.... ofte når man bytter partner, så kan det for meg iallefall, "reagere" litt der nede. Må liksom venne seg til den nye partneren:) Jeg tok en kur etter vi hadde sex de første gangene, med sånne PH nøytraliserende piller (vivag). Hadde en del utflod og ubehag, med litt lukt. Det er ikke sopp det vet jeg. Jeg ble helt fin, men etter at vi har hatt sex igjen nå så er lukten litt tilbake, uten det andre ubehaget. Syns det er litt ekkelt, redd for at kjæresten min skal kjenne det. Jeg var på GU her rett etter den kuren, og alt var normalt. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det være? Er vår bakterieflora liksom ikke kompatibel... aner ikke jeg nei, men må vel kanskje prøve en kur til.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 - Bakteriell vaginose - ? Ofte sjekker ikke legen deg for dette om h*n bare tar en vanlig undersøkelse.
Sarah_83 Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 gå til lege du har garantert en liten infeksjon. en kur og det blir borte. skal alltid til lege når utflod forandrer seg og har lukt i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 hadde samme problemet med vond lukt jeg også, men ikke pga at jeg byttet partner.. Fikk stikkpiller av Gynekolog, 3-dagers kur, og nå er det borte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå