Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kremina
Skrevet

Hei!

Jeg driver å pøver ut loven om tiltrekking, (omtalt i the secret blant annet) og ser små under i hverdagen min hele tiden. Jeg pleier å sitte på bussen å se for meg at dagen blir fantastisk at jeg kanskje får ros, at hun jeg går med fra byen til skolen kommer tidlig, og at vi rekker skolen(ho har en tendens til å være forsinka.) At jeg får tyggis av noen, ja bare sånne små ting, og det virker. Det jeg lurte på hvar om noen har noe erfaringer de vil dele med meg, noen fine historier osv.

Ha en fin kveld alle sammen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ingen lov.

"You and your negative waves" Sitat Donald Sutherland i filmen "Kellys helter" Så slutt og vær så negativ, og møt oss heller med et åpent sinn!!

Skrevet

Om noe er positivt eller negativt er subjektivt uansett. Universet bryr seg ikke det fnugg om mennesker eller deres ønsker.

Skrevet

Hvis du generelt har et positivt outlook på livet, så vil du oppnå mye. Er det så revolusjonerende da.

Skrevet
Her kan du lese masse om det. Historier og måter å tiltrekke seg ting på.
Gjest kremina
Skrevet

Å tusen takk LilleCanCan, så masse spennede å lese;) :D

Ha en fin fin dag ;)

Skrevet

Den var bra Lillecancan! den må jeg lese og se igjennom i kveld.

Skrevet

Ja, det er myyye spennende linker, og lesestoff og videoer inne på ildsjelens nettsamfunn. :)

Skrevet

Ja, det er nok spennende på linje med fiksjon. Men reelt? Nei.

Skrevet

Jeg har også begynt med LOT, og jeg synes det virker! Har en gutt jeg har veldig lyst på, og etter at jeg begynte å tenke mer positiv, og tenke på den spesielle måten jeg leste om( å tenke jeg HAR og ikke jeg TRENGER) så har han kontaktet meg og sagt at han liker meg også. :) Er sikkert mange som synes dette er oppspinn, men det er flere ting som skjer når jeg har tenkt lenge på det, og tenkt positivt.

Utenom dette så har jeg blitt mye gladere og blidere etter at jeg konsentrerer meg om å tenke positivt, og prøver å snu alt det negativet som har skjedd/skjer om til noe positivt :)Uansett om du tror på det eller ikke kommer du mye lenger med å tenke positivt :)

Skrevet
Om noe er positivt eller negativt er subjektivt uansett. Universet bryr seg ikke det fnugg om mennesker eller deres ønsker.

Loven om frastøting da, mener du?

Skrevet

Loven om nøytralitet, kanskje. Det er ingen sentral bevissthet, bare kjemiske prosesser.

Skrevet

ikke vær så negative da! er ikke rart det ikke virker på dere når dere er sånn innstillte.. Vi må vel få tro på det vi vil, og det er jo bare bra vi har noe som gir oss håp og glede! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...