Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest flokete
Skrevet

har brukt dust it tidligere da jeg hadde kort hår, med perfekt resultat:) prøvde det nå i mitt ganske lange hår, ble kjempestilig!

Meen, eneste problem. Hvordan i alle dager får man det ut av håret igjen? ser jo ut som ett lykketroll flere dager etter, og full av floker. ellers så blir det skikkelig stygt, flatt og nesten fettete? selv om man har brukt en helt flaske shampo.

Noen med samme problemet? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker volumpudder rett som det er, og opplever også at det kan være vanskelig å få ut. Derimot er det ikke noe problem hos meg når jeg vasker håret to ganger med shampoo. Bruker K pak serien fra Joico.

Nevnte dette også for frisøren min, og hun fortalte at en venninne av henne også hadde dette problemet. Hun brukte derimot en dagligvareshampoo. Frisøren mente at det var årsaken.

Endret av laperla
Skrevet

jeg bruker dust it, og har langt hår. Men har ingen problem å få den ut, bruker Catwalk Fashionista sjampo. Det er kanskje fordi jeg bruker volumpudderet bare i hårrøttene? :vetikke:

Skrevet
jeg bruker dust it, og har langt hår. Men har ingen problem å få den ut, bruker Catwalk Fashionista sjampo. Det er kanskje fordi jeg bruker volumpudderet bare i hårrøttene? :vetikke:

Jeg har også langt hår, og bruker det bare i hårrøttene som deg.

Gjest flokete
Skrevet

har det der k-pak pudderet også, sitter likegodt som dust it. Men jeg bruker butikk sjampo da, så kan vel være derfor det er vanskeligere å få ut. Får kjøpe en skikkelig sjampo og prøve igjen :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...