Gjest flokete Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 har brukt dust it tidligere da jeg hadde kort hår, med perfekt resultat:) prøvde det nå i mitt ganske lange hår, ble kjempestilig! Meen, eneste problem. Hvordan i alle dager får man det ut av håret igjen? ser jo ut som ett lykketroll flere dager etter, og full av floker. ellers så blir det skikkelig stygt, flatt og nesten fettete? selv om man har brukt en helt flaske shampo. Noen med samme problemet?
laperla Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg bruker volumpudder rett som det er, og opplever også at det kan være vanskelig å få ut. Derimot er det ikke noe problem hos meg når jeg vasker håret to ganger med shampoo. Bruker K pak serien fra Joico. Nevnte dette også for frisøren min, og hun fortalte at en venninne av henne også hadde dette problemet. Hun brukte derimot en dagligvareshampoo. Frisøren mente at det var årsaken. Endret 2. februar 2009 av laperla
RedFox81 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 jeg bruker dust it, og har langt hår. Men har ingen problem å få den ut, bruker Catwalk Fashionista sjampo. Det er kanskje fordi jeg bruker volumpudderet bare i hårrøttene?
laperla Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 jeg bruker dust it, og har langt hår. Men har ingen problem å få den ut, bruker Catwalk Fashionista sjampo. Det er kanskje fordi jeg bruker volumpudderet bare i hårrøttene? Jeg har også langt hår, og bruker det bare i hårrøttene som deg.
Gjest flokete Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 har det der k-pak pudderet også, sitter likegodt som dust it. Men jeg bruker butikk sjampo da, så kan vel være derfor det er vanskeligere å få ut. Får kjøpe en skikkelig sjampo og prøve igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå