Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd tilbake bestilte jeg en reise for meg og kjæresten, kvalitetstid for oss 2. Noen uker senere gjør han det slutt med meg, og lover å betale omregistrering på reise slik at jeg kan dra med noen andre.... Denne reisen kan ikke kanselleres.

Noen uker siden sendte jeg en påmindelsesmelding på msn med kontonr og hvor mye det ble, slik han kunne betale. (har tidligere sendt dette på sms). Han sa at han bare ikke hadde fått gjort det enda men han skulle gjøre det.

Jeg har enda ikke fått pengene.

Her hjemme hos meg står det fremdeles ting som er hans,,,

Kan jeg selge dem, for å få pengene? Jeg er egentlig ikke en sånn person som gjør slikt, men nå er det såpass lengesiden jeg skulle fått de pengene, og kontakten blir mindre og mindre - hvertfall nå som han har fått seg ny dame...

Jeg er redd for at jeg ikke ser noe til de pengene hvis ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får jo hvertfall true med det da... så kanskje han får ut fingeren! :)

Skrevet
Du får jo hvertfall true med det da... så kanskje han får ut fingeren! :)

Mmmm ja, vi får jo se etterhvert.... om noe hjelper :/

Skrevet

Jeg hadde sendt han en sms og sagt at hvis ikke pengene er på plass innen en uke, så får han kjøpe tingene sine tilbake via Finn.no/qxl.

Skrevet
Jeg hadde sendt han en sms og sagt at hvis ikke pengene er på plass innen en uke, så får han kjøpe tingene sine tilbake via Finn.no/qxl.

støtter denne jeg;)

Skrevet

Ja det var lurt dette med Finn.no

Den ene tingen er hvertfall verd like mye som han skylder meg :)

Skal snart på turen, så venter litt til og ser.... Så jeg slipper å tenke vonde tanker på tur... tar det etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...