fløtepia Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er så utrolig hekta på sånn tenårings jentefilmer.. Som cinderella story, raise your voice, step up, perfect man, mean girls osv.. men vet ikke hvor jeg finner flere titler av den sjangeren, noen andre som vet eller vil komme med anbefalinger? elsker filmer hvor det er sånn upopulær/populær kontra hot guy greier =P og hvor hovedpersonen liksom greier å inponere alle med sitt talent eller utsende eller lignende
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Ice princess, Bring it on, The Prince and me, First Daughter, Freaky Friday, The princess diaries, Save the last dance 1 og 2, What a girl want. Det var de jeg kom på nå, urovekkende hvor mange slike filmer jeg har sett
mbi002 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Heheh ja, jeg har sånne perioder jeg også... Hvorfor søker du ikke bare opp skuespillerne i de filmene du allerede har sett, så ser du hvilke andre filmer de har spilt i? De spiller som oftest i mer enn bare en chick flick..
fløtepia Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 jeg har søkt på skuespillerne.. hehe tror jeg har sett alle chick flick filmene som er der ute.. kjedelig! så håpet noen kunne komme med noen jeg har oversett =P
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Hva med Georgia Rule, Saved, How to deal, Drive me crazy, Sydney White, eller Chasing Liberty? De jeg kommer på i farten som ikke er nevnt... Ellers kan det være et tips å søke etter lister med chick flicks på amazon.com, der har jeg funnet mye nytt.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 spiser is nå så dette blir ikke et velskrevet innlegg fucking åmål digget jeg som søt femtenåring, den må nesten ses når man er ung! blir bare for teit når en er eldre hihi mean girls og freaky friday hmmmmzz.. Twilight digger jeg!! hehe
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Prøv her. Der må det nå være noen du ikke har sett ennå
Pialill Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 hva med å se noen serier og? gossipgirl og den nye Berverlyhills 91210 (aner ikke om jeg skrev noe av det der riktig:P)
fløtepia Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2009 hva med å se noen serier og? gossipgirl og den nye Berverlyhills 91210 (aner ikke om jeg skrev noe av det der riktig:P) har fulgt med på begge :D elsker serier som gossip girl, beverly hills, ugly betty, one tree hill, desperate housewives osv.. har forresten også sett de nevnte flmene over jeg er et håplaust tilfelle! haha =P men skal bla gjennom nettsiden som ble oppgitt og lete etter noen jeg enda ikke har sett =P tusen takk for alle forslag :D og kom gjerne med flere
Meaty Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Jeg synes sånne filmer fra 80-tallet er best. Can't buy me love, med en veldig ung Patrick Dempsey! Den har en utrolig morsom sekvens når hovedpersonen skal danse afrikansk maurslukerdans. Eller Some kind of wonderful med Eric Stoltz, Mary Stuart Masterson og Leah Thompson. Kjempefin film 1
lenema Skrevet 1. februar 2009 #11 Skrevet 1. februar 2009 John Tucker must die Wild- Child, Thirteen Slap her shes french Not another teen movie Bring it on Mary kate and Ashley Filmer Pledge this
Gjest PpP Skrevet 1. februar 2009 #12 Skrevet 1. februar 2009 John Tucker must die er litt kul. Step Up er jentefilm/danse film, inmarri ålreit. Kommer ikke på så mange akuratt nå, har sett tusenvis av jentefilmer.
¤flicka¤ Skrevet 1. februar 2009 #13 Skrevet 1. februar 2009 Jeg synes sånne filmer fra 80-tallet er best. Enig. Min favoritt er Say Anything :rødme:
Sol79 Skrevet 1. februar 2009 #14 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Sweet Home Alabama The Holiday Endret 1. februar 2009 av Sol79
Meaty Skrevet 1. februar 2009 #15 Skrevet 1. februar 2009 Enig. Min favoritt er Say Anything :rødme: Ja! Den hadde jeg nesten glemt, må se om jeg kan finne den. Husket ikke hvilken film det var før jeg sjekket rollelista og så at Eric Stoltz hadde vært med i den også. Min favorittskuespiller gjennom alle tider!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #16 Skrevet 1. februar 2009 Liker de fra 80-tallet. Min sist sette er Heathers, kanskje noe mørk for å være en chick flick, men anbefales læll! 1
Visiter Skrevet 2. februar 2009 #17 Skrevet 2. februar 2009 Jeg liker faktisk de fra sent 90-tall/tidlig 00-tall best. "She's All That", for eksempel! Populær gutt + upopulær jente + prom queen-avstemming = Pur underholdning.
angeleyes Skrevet 2. februar 2009 #18 Skrevet 2. februar 2009 Jeg liker faktisk de fra sent 90-tall/tidlig 00-tall best. "She's All That", for eksempel! Populær gutt + upopulær jente + prom queen-avstemming = Pur underholdning. "Shes all that" er veldig søt. Ellers: Shes the man 37,5 Along came Polly Flashdance Grease My best friends girl Hvordan bli dumpet på 10 dager The rumor has it The Accidental Husband The sisterhood of the travelling pants What happens in Vegas
Spoven Skrevet 2. februar 2009 #19 Skrevet 2. februar 2009 Another Cinderella Story, med Selena Gomez i hovedrollen, likte jeg veldig godt. Stemoren er hysterisk morsom. (Ufrivillig ja.)
Blåbæret Skrevet 2. februar 2009 #20 Skrevet 2. februar 2009 Hva med lovelig blond? Ellers har evl alle filmene jeg tengte på blitt ramset opp her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå