Gå til innhold

Tenårings jentefilmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig hekta på sånn tenårings jentefilmer.. Som cinderella story, raise your voice, step up, perfect man, mean girls osv..

men vet ikke hvor jeg finner flere titler av den sjangeren, noen andre som vet eller vil komme med anbefalinger?

elsker filmer hvor det er sånn upopulær/populær kontra hot guy greier =P og hvor hovedpersonen liksom greier å inponere alle med sitt talent eller utsende eller lignende :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Ice princess, Bring it on, The Prince and me, First Daughter, Freaky Friday, The princess diaries, Save the last dance 1 og 2, What a girl want.

Det var de jeg kom på nå, urovekkende hvor mange slike filmer jeg har sett :fnise:

Skrevet

Heheh ja, jeg har sånne perioder jeg også... :)

Hvorfor søker du ikke bare opp skuespillerne i de filmene du allerede har sett, så ser du hvilke andre filmer de har spilt i? De spiller som oftest i mer enn bare en chick flick.. :)

Skrevet

jeg har søkt på skuespillerne.. hehe tror jeg har sett alle chick flick filmene som er der ute.. kjedelig! så håpet noen kunne komme med noen jeg har oversett =P

Skrevet

Hva med Georgia Rule, Saved, How to deal, Drive me crazy, Sydney White, eller Chasing Liberty? De jeg kommer på i farten som ikke er nevnt... Ellers kan det være et tips å søke etter lister med chick flicks på amazon.com, der har jeg funnet mye nytt.

Skrevet

spiser is nå så dette blir ikke et velskrevet innlegg

fucking åmål digget jeg som søt femtenåring, den må nesten ses når man er ung! blir bare for teit når en er eldre hihi

mean girls og freaky friday

hmmmmzz.. Twilight digger jeg!! hehe

Skrevet

Prøv her. Der må det nå være noen du ikke har sett ennå :)

Skrevet

hva med å se noen serier og?

gossipgirl og den nye Berverlyhills 91210 (aner ikke om jeg skrev noe av det der riktig:P)

Skrevet
hva med å se noen serier og?

gossipgirl og den nye Berverlyhills 91210 (aner ikke om jeg skrev noe av det der riktig:P)

har fulgt med på begge :D elsker serier som gossip girl, beverly hills, ugly betty, one tree hill, desperate housewives osv.. :fnise:

har forresten også sett de nevnte flmene over :fnise:

jeg er et håplaust tilfelle! haha =P

men skal bla gjennom nettsiden som ble oppgitt og lete etter noen jeg enda ikke har sett =P

tusen takk for alle forslag :D og kom gjerne med flere :)

Skrevet

Jeg synes sånne filmer fra 80-tallet er best.

Can't buy me love, med en veldig ung Patrick Dempsey! Den har en utrolig morsom sekvens når hovedpersonen skal danse afrikansk maurslukerdans. :fnise:

Eller Some kind of wonderful med Eric Stoltz, Mary Stuart Masterson og Leah Thompson. Kjempefin film :)

• Liker 1
Skrevet

John Tucker must die

Wild- Child,

Thirteen

Slap her shes french

Not another teen movie

Bring it on

Mary kate and Ashley Filmer

Pledge this

Skrevet

John Tucker must die er litt kul.

Step Up er jentefilm/danse film, inmarri ålreit.

Kommer ikke på så mange akuratt nå, har sett tusenvis av jentefilmer.

Skrevet
Jeg synes sånne filmer fra 80-tallet er best.

Enig. Min favoritt er Say Anything :rødme:

Skrevet (endret)

Sweet Home Alabama

The Holiday

Endret av Sol79
Skrevet
Enig. Min favoritt er Say Anything :rødme:

Ja! Den hadde jeg nesten glemt, må se om jeg kan finne den. :) Husket ikke hvilken film det var før jeg sjekket rollelista og så at Eric Stoltz hadde vært med i den også. :sjenert: Min favorittskuespiller gjennom alle tider!

Skrevet

Liker de fra 80-tallet. Min sist sette er Heathers, kanskje noe mørk for å være en chick flick, men anbefales læll!

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker faktisk de fra sent 90-tall/tidlig 00-tall best. "She's All That", for eksempel!

Populær gutt + upopulær jente + prom queen-avstemming = Pur underholdning.

Skrevet
Jeg liker faktisk de fra sent 90-tall/tidlig 00-tall best. "She's All That", for eksempel!

Populær gutt + upopulær jente + prom queen-avstemming = Pur underholdning.

"Shes all that" er veldig søt.

Ellers:

Shes the man

37,5

Along came Polly

Flashdance

Grease

My best friends girl

Hvordan bli dumpet på 10 dager

The rumor has it

The Accidental Husband

The sisterhood of the travelling pants

What happens in Vegas

Skrevet

Another Cinderella Story, med Selena Gomez i hovedrollen, likte jeg veldig godt. Stemoren er hysterisk morsom. (Ufrivillig ja.)

Skrevet

Hva med lovelig blond?

Ellers har evl alle filmene jeg tengte på blitt ramset opp her.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...