Fiona83 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Kom på en super gave jeg kunne gitt i morgengave,men ble sikkelig nervøs bare ved tanken !Han har alltid ønsket å hoppe i fallskjem å har sagt at han SKAL gjøre det en gang.Tenkte jeg kunne gitt han et fallskjermhopp,men vet ikke om jeg har nerver til det,hehehe .Hva skal dere gi?Synes det er vanskelig å komme på noe!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Hørtes ut som en kjempefin morgengave. Jeg ga min en kjedelig klokke, men han ble glad for den.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Høres ut som en super gave det Vet ikke helt hva jeg skal finne på... Sukk. Vi har ikke så mye penger å legge i det, så må være kreativ. Kanskje en opplevelse for oss begge Vil gjerne at det skal være et minne for livet. Enten som et minne om en hendelse, eller en ting han kan ha resten av livet... Hmm...
Fiona83 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Tror han hadde blitt kjempeglad ja .Må tenke litt på det...mulig det er dyrt også...har ikke peiling.
Neytiri Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Eg fikk en i familien som maler til å male et "naken" bilde av meg til han. Nu mener eg at plasseringen av kroppen er at eg er naken men ikke viser noe særlig hvis dere skjønner Han ville ikke få enda en klokke eller smikke siden vi bruker veldig mye penger på bryllupet. Tror han faktisk setter pris på vakker kunst av sin brud......er noe som vi kommer til å ha på soverommet, men dette er jo smakfullt gjort da!
angara Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg ga en sparegris med en del penger i. Utenpå den hadde jeg skrevet "bunad". Føltes godt å gi ham en klekkelig donasjon til et slikt plagg, da vi kjøpte bryllupsdressen hans på salg på dressmann....
Nika_83 Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Før en god ide! Samboeren min har alltid ønska sæ bunad, men har aldri hadd råd t å kjøpe sæ d... d e nåkka æ virkelig ska vurdere! Men må si æ å likte ideen om en opplevelse som begge kan delta i.. Blir jo et minne før livet
samie Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Jeg ga en sparegris med en del penger i. Utenpå den hadde jeg skrevet "bunad". Føltes godt å gi ham en klekkelig donasjon til et slikt plagg, da vi kjøpte bryllupsdressen hans på salg på dressmann.... Kjempe idè!!! Mannen min har også alltid ønsket seg bunad, men å gå till innkjøp av bunad koster jo en del kroner. Derfor har det liksom aldri blitt prioritert. Men kanskje jeg skal gjøre som deg angara
twinklestar Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 dytter denne opp. Jeg håper også på flere tips på morgengave! En eller annen opplevelse sammen hørtes gøy ut da... men fint med tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå