Gå til innhold

www.prahaflyplass.com/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant dette selskapet på nett. Det virker jo ok så lenge man kan betale når man blir hentet?

Jeg så også at man kunne bestille champagne i taxien, så jeg sendte mail for noen timer siden og spurte etter pris.

Fikk just svar at det kostet 300 czk for en flaske Bohemia sekt, så gjett hva jeg skal bestille hvis jeg velger denne løsningen. Transporten koster 560 czk, hvor hotellet mitt skulle ha 850 czk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo greit ut...

Ellers vil jeg advare mot mye humbug når det gjelder taxi i Praha! Sjåførene er beryktet for å trikse med takstametrene osv. Insister alltid på å avtale pris på forhånd!

Skrevet (endret)

På selve flyplassen er det mange "boder" som en kan bestille taxi tur/retur til hotellet. Vi gadd ikke bestille noe på forhånd men møtte en smilendes dame i en slik skranke som vi bestilte av. Det var billig og sjåføren bærte inn bagasjen. Så sant det ikke er høysesong så trenger en ikke bestille på nett på forhånd. Men vet noen reiseselskap har det i pakkene sine. Mine foreldre ble hentet i en limousin på flyplassen i Praha etter at reiseselskapet hadde fikset noe, de fikk også champagne:)

De fleste selskapene opererer med fastpris. Greit da en slipper sleipe drosjesjåfører som trikser med taksameter o.l.

Endret av Fruktvand
Skrevet

Jeg liker å ha ting i orden, så går nok for dette. Tror ikke taxi prisen er så gal uansett....

Shopping og champagne - yey

• 4 uker senere...
Skrevet

Var i Praha i mai.

Vi gikk bare rett ut av flyplassen og mot taxistripen. Spurte om pris på forhånd, og betalte 550 czk ned til hotellet, som forøvrig lå midt i sentrum.

Hvis man ikke avtaler pris på forhånd, er det lurt å kjøre kun med AAA taxier, da disse har takstameter og er billige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...