Gå til innhold

Arme-varmere

Sheherasade

Anbefalte innlegg

Jeg går veldig mye i kjoler på jobb, men det er jo nesten umulig å få tak i fine hverdagskjoler med lange ermer, så nå på vinteren blir det fort kaldt. Er ikke så glad i å ha langermet skjorte/genser under. Så jeg lurer på hvor man får kjøpt arm-varmere? På samme måte som leggvarmere, bare for armer. Finnes det i det hele tatt? Jeg tenker noe à-la lange hansker som slutter ved vristen, så man bare har den lange "tuben" igjen. Helst i noe mykt bomullsstoff eller noe som ikke klør og er for tykt.

Finnes det? I så fall hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om det heter håndleddsvarmere? Mange strikker selv, men det finnes å få kjøpt også. Vet iallefall om noen små butikker som selger håndarbeid/brukskunst som har slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alternativt
Jeg går veldig mye i kjoler på jobb, men det er jo nesten umulig å få tak i fine hverdagskjoler med lange ermer, så nå på vinteren blir det fort kaldt. Er ikke så glad i å ha langermet skjorte/genser under. Så jeg lurer på hvor man får kjøpt arm-varmere? På samme måte som leggvarmere, bare for armer. Finnes det i det hele tatt? Jeg tenker noe à-la lange hansker som slutter ved vristen, så man bare har den lange "tuben" igjen. Helst i noe mykt bomullsstoff eller noe som ikke klør og er for tykt.

Finnes det? I så fall hvor?

Du kan prøve på sockdreams.com, de har en del som ikke ser så veldig alternative ut. Armvarmere er jo genertel forbundet med emo,goth,altenative, men det er mange ''vanlige'' armvarmere uten dødningeskaller og kors :gjeiper:

du kan også kjøpe vanlige leggvarmere å bruke, men det kan se litt morsomt ut om du har tynne armer og tjukke leggvarmere.

Ellers er alt av alternative nettbutikker vanligvis fylt av arm acessories :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sånne i H&M. To-pack tror jeg.

Går også an å strikke ja,men da blir de jo litt tykkere. De lange som går oppover armen heter armvarmere, de kortere som sitter lenger ned mot håndleddet heter pulsvarmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikke???? :ler: Jeg tror dere har gått fra vettet!!!

Ja, det er vel noe à-la pulsvarmere/håndleddsvarmere, men altså mye lengre, som går til over albuen.

Får sjekke ut stedene dere har nevnt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På H&M har hatt noen, både de som går ut på fingrene (og kutter de der) og de som går til ca midten av hånden (rett under knokene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...