Fiona83 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Vi vies klokken 1330 og tenkte å ta middagen 1630..men er litt i tvil om vi skal ta det klokken 1700 istede,så det ikke blir travelt....!Vi skal fotograferes etterpå,men det er bare ca. 10 min kjøring.Lokalet er heller ikke langt unna. Hvilket tidspunkt ville dere hatt?
nipa Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Vi vies klokken 1330 og tenkte å ta middagen 1630..men er litt i tvil om vi skal ta det klokken 1700 istede,så det ikke blir travelt....!Vi skal fotograferes etterpå,men det er bare ca. 10 min kjøring.Lokalet er heller ikke langt unna. Hvilket tidspunkt ville dere hatt? Jeg tror 16.30 kan funke, ikke lurt å ha for lang tid heller, kjedelig for gjestene å vente veldig lenge.
Kanutten Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Vi vies kl 13. Inviterer til middag kl 15.oo, og regner med å sette oss til bords kl 15.30 Vi skal også ta bilder etterpå. Vi regner med å komme til lokalet rett før vi går til bords. Synes derfor deres tidsplan høres bra ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 To timer mellom vielsen starter og middagen begynner ser ut til å være en god regel. Kommer jo selvsagt an på hvor langt man må forflytte seg og om man skal fotografreres. Vi skal ha disse tidene: Vielse: 13.30. Middag: 15.30. Bryllupsfest/kaffe: 20.00. Vi skal ha alt på samme sted, siden vi har humanitisk vielse. Vi skal fotograferes mellom vielse og middag, både alene og med gjestene. Tror nok tiden holder. Det er jo så kjedelig for gjestene å vente. De skal for øvrig få velkomstdrink og fingermat, samt at en guide skal vise de rundt i bygningen. Jeg er egentlig litt redd for at kaffegjestene skal måtte vente, siden jeg leser i andre tråder at dette har skjedd en del. Jeg slang derfor på en ekstra halvtime Er det noen andre som har tanker rundt tider generelt eller akkurat mine tider, hadde det vært fint å lese. Håper ikke dette oppfattes som at jeg kuppa tråden. Tenkte det var fint for trådstarter å se hvordan andre har lagt det opp, samtidig som det er dumt å starte en ny tråd for omtrent samme emne. Når det er sagt er det jo fint å få tilbakemeldinger når man skriver, men man kan jo og svare generelt
Fiona83 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 da går vi for middag 16.30 Er helt enig i at det er kjedelig for gjestene å vente leeeenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå