Gå til innhold

bjelle til toastmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan tenke meg å bestille en på f. eks ebay, men aner ikke hva jeg skal søke på. Er det noen som vet om et bra sted? Skal ha bånd til bil, og organza til bordene også.

Alle tips taes imot med takk.

Skrevet

vet de har dette på bryllupsweb. Tror de har to forskjellige priser...Men er godt mulig du finner mye annet og billigere på ebay, men du kan jo se..

Skrevet
Denne var kjempesøt. Spør om de sender til norge. Og sjekk hvor stor den er. Mistenker litt at den er liten :)
Skrevet
vet de har dette på bryllupsweb. Tror de har to forskjellige priser...Men er godt mulig du finner mye annet og billigere på ebay, men du kan jo se..

Hei, de har en på tilbords til 49,- i metall som ser ut som sølv, synes den er fin. Skal kjøpe en til uka :)

Skrevet

tusen takk for svar. Kommer til å kjøpe den jeg også.

Skrevet

Jeg kjøpt min på fretex 5 kr.

Den var i messing, men jeg skal spraye den ( så dette kommer jo i tillegg)..

Men det samme gjør jeg med alle lysestaker osv.

Kjøper de i messing, slik at de har sånn fin gammel form. og sprayer dem i akkurat dem fargenyanser jeg vil..

Nå kommer jeg til å ha en "elegant shabby chick" stil på bryllupet, men det er en billig måte å gjøre det på!

Hver lysestake koser ca 5-10kr

og femarmet 30kr

Får også tak i masse fine krystall vaser billig!

Et lite tips bare:-)

Skrevet
Jeg kjøpt min på fretex 5 kr.

Den var i messing, men jeg skal spraye den ( så dette kommer jo i tillegg)..

Men det samme gjør jeg med alle lysestaker osv.

Kjøper de i messing, slik at de har sånn fin gammel form. og sprayer dem i akkurat dem fargenyanser jeg vil..

Nå kommer jeg til å ha en "elegant shabby chick" stil på bryllupet, men det er en billig måte å gjøre det på!

Hver lysestake koser ca 5-10kr

og femarmet 30kr

Får også tak i masse fine krystall vaser billig!

Et lite tips bare:-)

Hva sprayer du det med da? var jo kjempesmart :jepp: Holder det, eller flasser det av fort?

Skrevet
Hva sprayer du det med da? var jo kjempesmart :jepp: Holder det, eller flasser det av fort?

Det spørs litt hvilken farge du ønsker, jeg tror jeg går for diverse hvit toner og kanskje litt pastell, da er ikke utvalget så bra på byggbutikker.. Så jeg drar til en grafitti butikk (hvor i landet bor du?) der er de billige og har all verdens fargetoner..

Vis ikke kan du kjøpe de ordinære fargene på byggbutikk, quick spray (men de er litt dyre, ca 80,-) hvit, antikk hvit, sølv, gull, sort osv

Det hoøder ja, et tips er å vaske dem med rødsprit først, da tar du av alt skiten.

Så blir det personlig og litt spesielt også:-)

Bare spør om fler tips, har mase på lager, he he..

Skrevet

Fortell om flere ting du gjør. Dette var jo genialt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...