Gjest Angelish Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg vet ikke om dette passer i denne forum kategorien. Men jeg prøver likevel. Jeg har veeeeldig lys hud, og sliter alltid med å få farge på sommeren. Ei venninne nevnte at jeg kunne prøve med Betakaroten. Hun bestiller visst noen på nettet fra "betakaroten.no" som inneholder 9mg betakaroten. Hun tar 2 til dagen. Betyr det at det blir 18mg per dag? Noen som bestiller derfra som vet? Jeg var på helsekost og tittet. og der hadde de noen som var 3mg betakaroten. Søkte litt på nettet og da så jeg også at det finnes noen tabletter som har 16mg. Har det noe å si på virkningen på betakarotentablettene hvor mye mg de inneholder? er 9mg mer effektiv enn 3mg feks?? Hvor mye mg betakaroten er for mye, og hvor mye er bra for å prøve å bli bittelitt brun??? Noen som bruker dette eller som vet som kan svare?? Endret 1. februar 2009 av Angelish
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg vet ikke om dette passer i denne forum kategorien. Men jeg prøver likevel. Jeg har veeeeldig lys hud, og sliter alltid med å få farge på sommeren. Ei venninne nevnte at jeg kunne prøve med Betakaroten. Hun bestiller visst noen på nettet fra "betakaroten.no" som inneholder 9mg betakaroten. Hun tar 2 til dagen. Betyr det at det blir 18mg per dag? Noen som bestiller derfra som vet? Jeg var på helsekost og tittet. og der hadde de noen som var 3mg betakaroten. Søkte litt på nettet og da så jeg også at det finnes noen tabletter som har 16mg. Har det noe å si på virkningen på betakarotentablettene hvor mye mg de inneholder? er 9mg mer effektiv enn 3mg feks?? Hvor mye mg betakaroten er for mye, og hvor mye er bra for å prøve å bli bittelitt brun??? Noen som bruker dette eller som vet som kan svare??
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg vet ikke om dette passer i denne forum kategorien. Men jeg prøver likevel. Jeg har veeeeldig lys hud, og sliter alltid med å få farge på sommeren. Ei venninne nevnte at jeg kunne prøve med Betakaroten. Hun bestiller visst noen på nettet fra "betakaroten.no" som inneholder 9mg betakaroten. Hun tar 2 til dagen. Betyr det at det blir 18mg per dag? Noen som bestiller derfra som vet? Jeg var på helsekost og tittet. og der hadde de noen som var 3mg betakaroten. Søkte litt på nettet og da så jeg også at det finnes noen tabletter som har 16mg. Har det noe å si på virkningen på betakarotentablettene hvor mye mg de inneholder? er 9mg mer effektiv enn 3mg feks?? Hvor mye mg betakaroten er for mye, og hvor mye er bra for å prøve å bli bittelitt brun??? Noen som bruker dette eller som vet som kan svare?? Jeg har ikke forutsetning for å kunne svare på det du spør om, vil bare fortelle om hva jeg bruker. Jeg er så heldig å bo ikke langt fra Sverige, og kjøper helsekostprodukter der som jeg ikke har sett i Norge. Det betyr ikke at butikker i Sverige selger ulovlige varer. Jeg bruker et produkt som heter BetaGranat. Hver kapsel består av 25 mg betakaroten, 200 mg granatepleekstrakt, vitamin E 30 mg, vitamin C 100 mg. Dessuten er det en del stoffer som det ikke står mengdeangivelse på. Endret 2. februar 2009 av Belladonna
Gjest Gjest_Kaktus_* Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Dette lurer jeg også på.. Er det noen som som vet og kan svare?
Gjest henriette Sofie Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 heihei:) Det er altfor mye!! dette stoffet lagres i kroppens organer. når de driver å tester på dette stoffet bruker de slike mengder, og resultatene er at 18314 røykenede individer som hadde tatt 30 mg betakaroten daglig, ikke ble bedre i det hele tatt, det økte heller tilfeller av lungekrevt med hele 28 prosent og 17 prosent flere dødsfall. jeg syns folk skal være litt mer kritiske til hva de putter i seg, for dette er ikke bra! og jeg har vært inne på betakaroten. no og dette er jo det folk leser om det. men det er jo selfølgelig en reklame for produktet, ikke no vi skal gå ut ifra..
Gjest Gjest_luringen_* Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har ikke forutsetning for å kunne svare på det du spør om, vil bare fortelle om hva jeg bruker. Jeg er så heldig å bo ikke langt fra Sverige, og kjøper helsekostprodukter der som jeg ikke har sett i Norge. Det betyr ikke at butikker i Sverige selger ulovlige varer. Jeg bruker et produkt som heter BetaGranat. Hver kapsel består av 25 mg betakaroten, 200 mg granatepleekstrakt, vitamin E 30 mg, vitamin C 100 mg. Dessuten er det en del stoffer som det ikke står mengdeangivelse på. Hvor i Sverige er det du handler Betagranat og hvilken butikk?
Gjest Eurodice Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hvor i Sverige er det du handler Betagranat og hvilken butikk? Jeg bor i Sarpsborg, jeg reiser til Nordbysenteret som ligger et lite stykke inn i Sverige etter at man har passert Svinesund. Jeg kjøper helsekostprodukter i Guns hälsokost, i den gamle delen av senteret. Jeg vet ikke hvor du bor og hvor kjent du er med veien. For meg tar det godt og vel en halvtime å reise dit. PS. Du spurte ikke om det, men jeg tenkte jeg kunne fortelle hva det koster. Det er 139 kroner (svenske) for et glass med 60 kapsler. Endret 24. februar 2009 av Belladonna
Gjest Gjest_heisann_* Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Hvilket merke er denne betagranaten? Og om man velger kun å bruke det denne sommeren,er det da egentlig så farlig med de høye dosene? Har jo ikke tenkt å bruke det over lengre tid.
Gjest Cupcakes Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 jeg lurer også på om når man skal begynne med disse pillene når man vil få hurtigre, jevnere og lengrebrunfarge til sommeren. begynner man nå eller om noen mnd. eller holder det å begynne med de når man lissom begynner på "sole-seg-sesongen"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå