chichi Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Vil du ha gratis klær? Her får du helt gratis gavekort i posten!!! Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 1. februar 2009 av mrs_bond
Gjest Bond Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Spørsmål om redigering er svart her. mrs_bond, mod
Kakee Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Regner med dette er det Gina Tricot/H&M-greiene. Har du ikke fått med deg enda at det bare er tull?
Bellatrix Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Regner med dette er det Gina Tricot/H&M-greiene. Har du ikke fått med deg enda at det bare er tull? "Alle" sier det funker. Hvis det funker får folk fortelle hva de har fått, for så vidt jeg vet er det ingen jeg kjenner som har fått så mye som en sokk.
Malina Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Kan jo hende at de har fått virus :gjeiper:
Kakee Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 "Alle" sier det funker. Hvis det funker får folk fortelle hva de har fått, for så vidt jeg vet er det ingen jeg kjenner som har fått så mye som en sokk. Jeg leste hvertfall at både H&M og Gina Tricot hadde gått ut og sagt at de ikke samarbeidet med dem.
Gjest Sandbekken Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Har prøvd dette, og (det kom som en bombe) det er helt umulig å få noe ut av den dealen..
Bellatrix Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg leste hvertfall at både H&M og Gina Tricot hadde gått ut og sagt at de ikke samarbeidet med dem. Det har jeg også lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå