Ciara Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Slike runde, litt lave, som man får servert cappuccino i nærmest overalt. Noen som har tips til hvor slike fås kjøpt?
Hinata Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ikea har jo noe helt enkle Edit: Har også større kopper i samme design Endret 1. februar 2009 av Hinata
Ciara Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Fine, takk for tips! Lurer også på illy-kopper.
Amadea Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Kanskje du finner noe fra Pillivuyt? Du finner dette på Glasmagasinet og på Kitchn.
Nausicaä Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Figgjo er flott og enkelt norsk design. Vi har de på kaféen jeg jobber, og jeg vet de også har de på Opus. Jeg liker de i alle fall kjempegodt
Gjest Kim Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Gammel tråd dette.. Tenkte jeg skulle anbefale Artazza koppene, de er små kunstverk. finnes som espresso og cappucciono kopp. www.artazza.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå