Prinsessen28 Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 Nå er jeg lei av dette tullet med nedlasting av avatar. Lagrer jeg det i world (microsoft) Blir filen for stor.Nå har jeg lagret det i ett eller annet annet, men da står det at jeg må lagre det i jpg, gif eller png. HVA ER DET FOR NO?????? Dette er bare sååååååå vanskelig... Det bilde jeg har lastet ned er i riktig str mht reglene for avatar.. Hjelp meg snille dere.. Jeg vil så gjerne pynte meg litt med en avatar jeg også
Gjest Poirot Skrevet 29. juni 2003 #2 Skrevet 29. juni 2003 jpg er så vidt jeg vet et foto/bildeprogram?
Prinsessen28 Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2003 så jeg må ha et spes prog for ned lastning...
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #4 Skrevet 29. juni 2003 Nei, jpg, gif etc er et format som komprimerer bildet!! Dette kan du gjøre i bildebehandlingsprogram. Der åpner du bildet, trykker lagre som og ser der det står noe som ligner: "Save as type" - der finner du f.eks. jpg. Merker den og lagrer. Da har bildet ditt blitt et jpg-bilde som tar ganske liten plass Er det bare f.eks en sort-hvitt skisse, kan du velge gif...
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Har du et bildebehandlingsprogram?? (ala paint shop pro, painter etc...)
Prinsessen28 Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2003 Jeg har det ikke i velg disse tingene i filtype!!! Er det da no galt m datan? Maskona er jo helt ny!!
Prinsessen28 Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2003 Takk til dere som har hjulpet meg... Dere er snille dere! Nå føler jeg meg besmykket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå