Synne-Marie Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Det jeg lurer på er hvor mange pp det tok før spiren satt. For gøy gikk jeg igjennom fjorårets IKM-lister og så på statistikken, og jeg merket meg at prøvere som brukte noe særlig lenger tid en 4-6 pp sluttet å bruke disse listene. Derfor er jeg interessert i å høre hvor lang tid du brukte, ta gjerne med alle graviditeter (selv om de endte i MA/SA), og om dere evt. fikk hjelp i form av pergo eller assistert befruktning. Hvis det kommet mange nok svar, kan det hende jeg legger ut en liten tabell med resultatet Jeg kommer til å legge ut omtrent samme tråd i graviditet og spebarnsforumet også. Endret 1. februar 2009 av Svipa
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har liten tro på at slike statistikker blir korrekte. Se heller da på statistikker fra helsevesenet. De er mye mer korrekte. Husker ikke prosentandelene helt jeg, men var det nært opp i mot 80% da som ble gravide i løpet av et år? Det er ca 25% sjanse for å bli gravid ved hver prøveperiode. Men det gjelder bare om alt er som det skal med både han og henne. Og % er konstant, det er ikke mindre eller større sjanse neste måned. Selv vet jeg ikke hvor mange PP jeg har hatt. Vi har nettop mistet i IVF forsøk nå, og da har vi prøvd i godt over to år før vi fikk hjelp.
Aud Long Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Klaff i første PP, men endte i SA ca 6,5 uker. (Fortsettelse følger-håper jeg)
spinnvil Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg slutta å bruke den lista for ei stund siden, fikk nok av skuffelsen med å fylle inn negative tilbakemeldinger. Har gått litt i surr over antall pp, men har prøvd nå i godt over to år. Har akkurat begynt med pergo, så håper det gjør susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå