Gjest LindaKristin Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei og hopp Bare lurer på en ting: siden det er mangel på nikotinen som førte til at 6 kg beit seg fast etter jeg sluttet å røyke( :dåne: ) ....vil det da hjelpe om jeg tygger litt nikotintyggis? Klar over at det ikke er helt bra for kroppen å fåå tilført nikotin da men.. De kiloene kom i løpet av 3 mnd,har forstått at det er ganske normalt. Har i denne tiden prøvd Grete Roede,vært mer aktiv og så videre.Ingenting hjelper føler jeg,og begynner nå å bli utrolig deppa pga det her. Jeg gjør det meste av "ordentlige" ting bare det funker! Det er så utrolig tungt og kjipt å ha de kg ekstra,liker ikke meg selv slik.. Hjelp? Endret 1. februar 2009 av LindaKristin
FrizzleSizzle Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg vet ikke om nikotin øker forbrenningen eller hva det gjør, men ja, jeg synes nikotintyggis hjelper mot apetitten. Jeg er ganske glupsk i matfatet, men hvis jeg stapper inn en tyggis i stedet for å forsyne meg for annen gang, får jeg en ro over meg og kjenner at jeg egentlig er mett. Fungerer litt som røyk, men ørlitegrann sunnere, velger jeg å tro. Du kan jo evt prøve med vanlig tyggis først, for nikotygg er dyrt og du blir avhengig!
Gjest LindaKristin Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Takk for svar! Jeg tenkte bare på det at forbrenningen reduseres med 10 % når en slutter å røyke,så da tenkte jeg at den kanskje tok seg opp igjen om jeg tygde nikotin Jeg sliter ikke med å spise for mye,jeg sliter med å få nok kcal om dagen egentlig.
FrizzleSizzle Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Da har vi nok litt forskjellig utgangspunkt, ja
Chanel.No5 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Vil si gratulerer med røykekutt og si at siden du nå har gjort det slutt med nikotinen så anbefaler jeg deg så absolutt ikke begynne med den igjen. Hadde det vært som en del av "slutte å røyke" prosessen er det er bedre alternativ, men å begynne med nikotin igjen for å slanke deg-ikke så smart. Du må bare få i deg små hyppige sunne måltider, trene regelmessig og ha en aktiv hverdag, i en kortfattet oppsummering, men det fungerer. Dette gir ett sunt vekttap og det kommer, gi det litt tid, men ikke ønsk nikotinen inn i varmen igjen..
Gjest LindaKristin Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Takk for tipset,Lotte Det er den oppskriften jeg følger,uten noen resultater. Men skal sjekke stoffskiftet mitt nå,for å utelukke det i alle fall. Takk!
Chanel.No5 Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Takk for tipset,Lotte Det er den oppskriften jeg følger,uten noen resultater. Men skal sjekke stoffskiftet mitt nå,for å utelukke det i alle fall. Takk! Ja, sjekk det. Men uansett så tror jeg om du legger inn litt mer om deg her, så kanskje en kan se hva som kan være grunnen til at du ikke merker noe fremgang. Fortell oss hvordan du trener, hvor ofte og litt mer om kostholdet ditt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå