Gå til innhold

windows\system32\pgnapgn.dll

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynner pc
Skrevet

Er dette virus eller noe annet som må bort?

Hva skal jeg gjøre?

Har AVGfree, men den virker ikke som den skal, noen andre vriusprogammer å anbefale?

På forhånd takk :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å søk på det på google og se hva slags informasjon du finner. i hvilken sammenheng har du denne linjen fra forresten?

jeg bruker f-secure og er fornøyd med det :) bruker ikke så stor plass som eksempelvis norton.

ellers kan jeg anbefalle å laste ned CCleaner for å rydde litt opp i maskinen innimellom :)

Gjest nybegynner pc
Skrevet
prøv å søk på det på google og se hva slags informasjon du finner. i hvilken sammenheng har du denne linjen fra forresten?

jeg bruker f-secure og er fornøyd med det :) bruker ikke så stor plass som eksempelvis norton.

ellers kan jeg anbefalle å laste ned CCleaner for å rydde litt opp i maskinen innimellom :)

Takk for svar,

Har googlet, men fant ikke så mye, ikke annet enn den linken som ligger i første svar, men dette ble for avansert for meg.

Denne linjen kommer når jeg sjekker maskinen for virus, : Resident shield alert, og så kommer en haug med linjer nedover, og så står det windows...osv

Og så prøver jeg å slette dette, da får jeg: Forced removal can cause system unstability or even crash

Men jeg skal prøve med cccleaner nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...