Gå til innhold

sib treningstimer - pilates o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vurdert å bli med på pilates eller yoga på gruppetimene på sib, men jeg er ganske så nybegynner innen alt som går på gruppetimene. må man ha litt erfaring eller bli med helt fra begynnelsen av året for å klare følge med i timene?

ellers gi litt info om det er en gruppe du liker godt :) hadde vært morsomt å prøve slik trening til en variasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På gruppetimene er det greit å være nybegynner, om ikke annet er opplyst om. Regner med at du kan være med, lenge siden jeg trente hos SiB. Jeg var på en gruppetime kalt Core control et par ganger, mye pilateselementer, veldig tungt, men det gjorde ikke noe å begynne midt i semesteret. :) Bare sett i gang, dra på mye forskjellig, og finn dine favoritter :Nikke:

Skrevet

jeg har prøvd noen få ting for noen år siden, men hadde da med meg en venninne som også var nybegynner så jeg slapp å føle meg så ensom :) synes alle er så mye flinkere enn meg, hehe :P

Skrevet

Sånn er det for alle ;) Heldigvis er alle for opptatt av seg selv, til å legge merke til noe "nybegynneraktig" ved alle og enhver :Nikke:

Skrevet

hehe, godt poeng! jeg skal tenke på det når jeg føler meg dum :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...