Tinelise Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 jeg er litt for flink til å ha på meg jeans og t-skjorte eller hettegenser og har lyst å bli flinkere til å kle meg litt mer jentete. mote og klesstiler er noe jeg egentlig ikke har peiling på! derfor lurer jeg på om noen vet om en nettside med litt stylingtips? gjerne noe ala mote for dummies bilde av sesongens siste hjelper lite for det bryr jeg meg ikke om. jeg skulle bare hatt noe som er pent, klassisk, ungdommelig og jentete og gjerne en fin beskrivelse av hvordan man setter sammen de forskjellige antrekkene. kan legge til at jeg er i midten av 20-årene
fløtepia Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 om du blar i blader som woman og cosmopolitan vil du komme over ganske mange tips du kan jo ta turen innom nettsider som henne.no og mote.no å se om du finner noe
RedFox81 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 prøv polyvore.com! Bare søk på "jeans", for eksempel, så får du massevis av antrekk, allerede satt sammen. Eller søk for en stjerne, som inspirerer deg, som denne her.
Tinelise Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 abonnerer på woman allerde herlige bladet jeg skal sjekke ut nettsidene litt nøyere senere, men det så ikke ut til å være helt sånn jeg hadde i tankene (men jeg klager ikke altså ) jeg skulle liksom hatt en litt mer beskrivelse enn det jeg får fra bilder om noen skjønner hva jeg mener regner med at en slik nettside må finnes, men har ikke googlet meg frem til noe ennå.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter, men sjekk ut moteblogger. Der står det ofte hvor plaggene er kjøpt osv. Bilder beskriver vel mer enn ord?
Tinelise Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 skjønner at jeg ikke klarer å få ned på "papir" hva jeg vil her nei jeg vet det vel egentlig ikke selv, hehe jeg har null peiling på mote osv skal prøve en gang til: jeg vil gjerne ha en side som viser enkle tips for å bli mer feminint kledd - uten at jeg selv plukker ting fra butikker og ikke skjønner hvordan jeg skal sette sammen de forskjellige tingne. jeg eier ikke motesans og har heller ikke lyst å vite hva som er in for øyeblikket, men heller en grei beskrivelse av et hverdagsantrekk som er litt jentete. føler jeg knoter meg inn i mine egne forklaringer her alle dere jenter som er flinke til å kle dere feminint - hvordan vet dere hva dere skal ha på/se etter i butikken når dere handler?
Gjest blå uinnlogget Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 prøv polyvore.com! Bare søk på "jeans", for eksempel, så får du massevis av antrekk, allerede satt sammen. Eller søk for en stjerne, som inspirerer deg, som denne her. Hjertelig takk. Dette var en side for meg. Satt å fulgte med på sidelinjen her. Beklager å bryte inn i tråden her. Måtte bare si takk for tipset til RedFox81. En knallfin side.
RedFox81 Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Vær så god, blå. Jeg selv er nesten småforelsket i den sida. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå