Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei Jeg har problemer med at håret mitt knekker, spesielt hver vinter. Har skjedd flere år på rad. Det knekker gjerne fire fem cm fra hodebunnen, spesielt fremme ved pannen og på siden bak mot ørene. Får sånne små babyhår under resten av håret som ikke er knekt. Jeg har typisk nordisk hår; blondt, fint og langt. Hvert hårstrå er tynt og skjørt, men jeg har endel hår på hodet så totalt sett ser det ikke alt for tynt ut. Frisøren jeg var hos sist sa at dette er fordi håret er tørt (bruker endel stylingprodukter) og at det var viktig at jeg kurer det godt etc. Jeg kjøpte derfor en hårkur. Den hårkuren jeg bruker nå er Kerastase Nutridéfense. Veldig fornøyd med den fordi håret virker sunnere, friskere og mer velpleid, uten å bli tungt i det hele tatt (viktig siden jeg har relativt fin hårtype og ønsker volum). Har ikke brukt den lenge nok til å vite om håret knekker mindre av den. Nå nærmer jeg meg tom og må kjøpe ny. Jeg har hørt at Kerastase Masquintense Cheveux Fins er rikere og mer pleiende enn Kerastase Nutridéfense, stemmer dette? Jeg vil gjerne pleie håret best mulig for at det ikke skal fortsette å knekke. Noen som har prøvd Masquintense? Er den bedre enn Nutridéfense? Blir håret tyngre av Masquintense enn den jeg bruker nå? Hvilken kur anbefaler dere meg å bruke? Vet dere evt om gode balsamer som hjelper mot problemet? Har tenkt å invistere i det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Del Skrevet 1. februar 2009 Det jeg kan si er at hvis håret ditt knekker mer om vinteren kan det være fordi du ofte går ut med vått hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 1. februar 2009 #3 Del Skrevet 1. februar 2009 Takk for tips, men det er ikke det heller. Går aldri ut med vått hår, det lærte mammaen min meg Derimot føner jeg håret mye, og bruker mye stylingprodukter... Derfor jeg håper noen har noen tips å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 1. februar 2009 #4 Del Skrevet 1. februar 2009 dytte opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Del Skrevet 2. februar 2009 dytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 2. februar 2009 #6 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) denne har ihvertfall fått meget god kritikk på makeUpAlley Ciment Thermique. Kommer til å invistere i denne selv (ebay). Virker lovende og veldig bra. Endret 2. februar 2009 av desert_rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #7 Del Skrevet 3. februar 2009 Yey, min andre flaske med Ciment Thermique begynner å bli tom! Elskern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå