Gå til innhold

Brudekjole som en annen skulle ha...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet

Jeg hadde vært og prøvd kjoler og endte opp med to som jeg ikke klarte å velge mellom første gangen. Sendte bilder til en venninne for litt hjelp om hun kunne se noe som ikke jeg så.

Hun ringte meg idag og fortalte at det var den kjolen som min bestekompis (som er en bror for meg) forlovende hadde kjøpt. Nå ble det bryllupet avlyst...

Så var det den kjolen jeg ville ha etter å ha tenkt i natt.. så nå ble jeg usikker igjen.. Hva gjør jeg? Vet venninna mi var utolig usikker og hadde rådført seg med en venninne til først om hun skulle fortelle meg det. Er veldig glad hun var ærlig og fortalte meg det. for det KAN jo hende min kompis har sett kjolen og han er veldig viktig for meg.. samtidig som venninna mi sa, dte er jo personen som gjør kjolen ikke kjolen som gjør personen... men nå vet jeg ikke om jeg har det i hodet når jeg går opp alteret i den kjolen at den egentlig skulle vært en annen sin...eeh.... help!.

Videoannonse
Annonse
Gjest LindaKristin
Skrevet

Kan du ikke bare snakke med kompisen din da? Får inntrykk av at dere er veldig nære i innlegget ditt...Jeg hadde nok bare spurt han jeg :) Spurt litt forsiktig..

Ordner seg helt sikkert!! :Nikke:

Skrevet

Jo jeg kunne jo det, men hvis han ikke har sett den vet han jo at det er den samme... Liker den godt og flere syntes jeg er fin i den. Samtidig begynner jeg å tenke at "alle" vet at det var en lik kjole som hun skulle ha og han er temmelig knust etter at hun dumpet ham så vanskelig å ta opp. Såå vanskelig det skulle være, jeg bl eoppriktig lei meg.. skulle jo være DEN kjolen for meg....sukk...

Skrevet

Jeg vil nå si at det ikke er en annen sin, for om man skulle tenke slik burde alle velge å sy sin egen for å få den spesiell. Jeg ville kjøpt den kjolen jeg likte best, uten å tenke på om andre skulle bruke den samme. Finnes sikkert flere som har samme kjolen, og derfor blir jo denne kjolen din på lik linje som den blir de andre sin.

Skrevet
Jeg vil nå si at det ikke er en annen sin, for om man skulle tenke slik burde alle velge å sy sin egen for å få den spesiell. Jeg ville kjøpt den kjolen jeg likte best, uten å tenke på om andre skulle bruke den samme. Finnes sikkert flere som har samme kjolen, og derfor blir jo denne kjolen din på lik linje som den blir de andre sin.

Piper Enig i det, men da venninna mi sa det ble jeg litt satt ut. For jeg tenkte ikke på det i det hele tatt. Hun sa jo at det ville vært ille (for meg ) om jeg hadde kjøpt den og de skulle gifte seg. Vi er i samme familie og da ville slekta sett meg og henne i samme kjole med noen uker mellom. Så ble det jo avlyst og jeg visste ikke at vi hadde så god smak:P Tror jeg går for den.. for det er jo jeg som gjør kjolen... med slør og hår og smil blir jeg jo en annen. Måtte nok bare få det på avstand litt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...