Gå til innhold

Hårpynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal ha en "fascinator"? vet ikke hva det heter på norsk, men det er en sånn type Mette-Marit hårpynt med fjær og tyll, f.eks denne

Jeg lurer litt på noe slikt eller den andre jeg linket til.

Men er litt redd for at det er for sært/spesielt. Virker som at alle skal ha tiara :sjenert:

Hva syntes dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at "alle" skal ha tiara er vel ikke noe argument for at man selv skal ha det, slik jeg ser det. Jeg syns absolutt det kan være fint med slik pynt, men det kommer litt an på kjolen og stilen ellers. Spesielt hvis man kjører en litt retro-stil tror jeg det kan bli veldig fint. Kanskje spesielt hvis man har en litt smal kjole eller drakt. Hvis man derimot har en veldig voldsom kjole med mange detaljer, er jeg redd det kan bli litt mye.

Skrevet
Er det noen som skal ha en "fascinator"? vet ikke hva det heter på norsk, men det er en sånn type Mette-Marit hårpynt med fjær og tyll, f.eks denne

Jeg lurer litt på noe slikt eller den andre jeg linket til.

Men er litt redd for at det er for sært/spesielt. Virker som at alle skal ha tiara :sjenert:

Hva syntes dere? :)

Synes den andre var kjempefin!

Jeg skal heller ikke ha tiara og antageligvis ikke slør heller, man MÅ ikke ha noen av delene om man ikke vil. Man blir brud allikevel :biggrin:

Skrevet

som frisør ser eg masse forkjelligt.....fleste ja vil gjerne ha tiara eller slør....men dette her syns eg er kjempeflott....anarledes kanskje, men moderne...ABSOLUT!

Det er helt opp til deg kosn du vil ha det...ikke heng deg opp i det som er vanlig eller noe.....mange husker brudene som faktiskt tør å ha noe anarledes men FLOTT!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...