Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hadde du reagert dersom en veldig god venninne/kompis ble sammen med broren/søsteren din?
Crow Jane Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Reagert? Selvsagt! Men om jeg hadde reagert positivt eller negativt styres vel mer av hvilket forhold jeg hadde hatt til broren/søsteren min og selvsagt til venninnen/kompisen fra før. Hvorvidt jeg ville følt at de stjal hverandre vekk fra meg eller hvovrvidt jeg så mulighetene for hyggelig samvær. Pass bare på så du ikke blir tredje hjulet på vogna, men ta med deg en date selv oxo.
RedFox81 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Vel, ja! Siden broren min er 8 år yngre enn jeg, og alle venninner er like gamle som jeg.
Pinkie Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Kommer vel an på hvilken venninne det hadde vært. Men min bror reagerte ikke så veldig positivt da jeg holdt litt på med en kompis av han. Men ser nå i ettertid at det var en grunn til det. Han er over 30 år, bor hjemme hos moren og har aldri hatt fast følge.:D Men en kompis av en annen bror ringte faktisk broren min å spurte om han kunne be meg med ut, og han ble kjempeglad.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Min søster og en kompis var litt i den retningen, og det jeg da kom til å tenke på var hvordan det ville blitt hvis de ble sammen for deretter å gjøre det slutt igjen. Det er en kinkig situasjon når det kommer til sammenkomster der jeg ville invitert begge to. Et tidligere kjærestforhold kan komme i veien for senere omgang, noe jeg tidligere har sett hos en venninnes søster og hennes kjæreste som også var venn med førstnevnte. De har problemer med å oppholde seg i samme rom uten å lage ubehag eller ekle tausheter, noe som igjen lager problemer med å ha de på samme fester, turer og lignende. Selv om det kan gå bra, ville jeg ha tenkt over dette litt grundigere før jeg kastet meg ut i det.
Jerle Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Ene broren min ble sammen med min beste venninne. De er nå gift og har 3 barn. Husker at når dette begynte, så var jeg deres største støttespiller, kanskje litt mer Kirsten Giftekniv enn de ønsket. Den andre broren min er også gift med en annen venninne, men da de ble sammen hadde vi ikke så mye å gjøre med hverandre, men det er forsatt bare positivt. Greit at man liker sine svigerinner i utgangspunktet.
Hedda-78 Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er gift med broren til min beste venninne. Praktisk å kjenne hele svigerfamilien før man blir sammen med noen Min bestevenninne ble veldig glad for å få meg inn i familien. Men jeg fikk en gang en liten "preken" om at blod er tykkere enn vann, så hvis noe skjedde mellom ham og meg som gjorde at hun måtte velge side, så ville hun støtte broren sin, og vårt vennskap ville ryke. Heldigvis har vi ikke kommet i den situasjonen, og jeg satser på at det ikke skjer heller!
Gjest Methuselah Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde nok reagert om noen ble sammen med søsteren min. Siden hun er gift har unge og 1 på vei.. Om noen ble sammen med broren min. Hadde jeg ikke brydd meg noe om.
Alvelin Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Det har jeg opplevd, og det gikk ikke så bra. Venninna mi behandla ikke broren min særlig pent, og jeg kutta kontakten med henne etterpå. Vi hadde kjent hverandre i 7 år før de ble sammen, og de bodde sammen i 2 år før det ble slutt. Blod er tykkere enn vann.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 Ja, for jeg liker ikke broren min og har ikke noen kontakt med ham, så det ville blitt en vanskelig og dum situasjon.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Jeg hadde synes det hadde vært kjempekoselig hvis venninna mi hadde blitt sammen med broren min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå