Gå til innhold

Er det bare meg eller farger alle håret brunt for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi.. fikk lyst til og starte dette emne siden jeg har sett at mange kjøper brun hårfarge og de er som regel blonde. Er det virkelig inn og være brunette nå?

jeg syns brunt hår er kjempefint og det fins jo mange nyanser.. brun askfarge, varm brun farge osv...

noen fler som har lagt merke til dette? eller kanskje det er kun sånn her jeg bor akkurat nå?

og til sist vil jeg høre med dere hvilken hårfarge merke dere syns er bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hihi.. fikk lyst til og starte dette emne siden jeg har sett at mange kjøper brun hårfarge og de er som regel blonde. Er det virkelig inn og være brunette nå?

jeg syns brunt hår er kjempefint og det fins jo mange nyanser.. brun askfarge, varm brun farge osv...

noen fler som har lagt merke til dette? eller kanskje det er kun sånn her jeg bor akkurat nå?

og til sist vil jeg høre med dere hvilken hårfarge merke dere syns er bra? :)

Hehe, pussig! Jeg går selv og har planer om å farge håret fra mellomblond til brunt, men var ikke klar over at det var en trend om dagen. Da jeg var liten hadde jeg mørk blond eller lys brun hårfarge. Derfor tenker jeg ganske enkelt at jeg nok er finest med mørkere hår siden det var det naturen valgte til meg. Nå gleder jeg meg i alle fall, veldig etter å ha vært kunstig blond i ti år. :D

Skrevet

Jepp, det er en kjempetrend å farge håret brunt eller svart nå. Alle bimboblondinene(blant annet) som jeg gikk på vgs og ungdomsskolen med har farget håret brunt eller svart nå iløpet av det siste året.

Selv er jeg brunette. Føler alle prøver å likne mest mulig på hverandre! Kan ikke forstå hvorfor det skal være så kult jeg.. Sukk, alt jeg ikke forstår:P

Skrevet (endret)

Har lagt merke det at det går veldig opp og ned, kanskje alle som bleket håret platinablondt for en stund tilbake har gått lei?

Selv har jeg min naturlige hårfarge for tiden, deilig å slippe og tenke på ettervekst :)

Endret av Hinata
Skrevet

Er det en trend altså...? :klø:

Jeg har alltid vært blond og går nå å tenker på å farge det brunt.. Men jeg tør ikke. :sukk:

Skrevet

Takker for alle svar hilsen trådstarteren:)

er visst ut som det er blitt trend nå:) Og jeg syns mørkebrunt er en kjempefin farge=)) så jeg syns det er bra;)

Skrevet

Kan ha noe å gjøre med at kjendiser også gjør det, f.eks. Charlotte Thorstvedt.

Skrevet

Ok, jeg farga håret brunt for en stund siden.

Resulatatet ble "rødbrunt/mørkt"..

Hadde platina blondt lenge, men angrer på det nå!

Skulle aldri farga det brunt..

Er egentlig veldig lys i huden, har dessuten mørke blonde hårfarge.

Sliter med å bli "Platina" igjenn..

"Tilbake Prossesen til platina blondt" koster MYE penger og sliter håret enormt mye.

Merker at jeg hadde mye mer selvtillitt som "lys blondine" enn som mørk bruntte.

Skrevet

hehe, morsom tråd :) jeg er inne i min 3-4 mnd som brunette og er veldig fornøyd med at jeg turte å ta steget å faktisk farge håret! :) har fått utrolig mye positiv tilbakemelding, folk sier jeg passer mørkt hår bedre enn lyst, som jeg alltid har hatt ;) hehe..

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)

Kan godt hende det er en trend, defor føler jeg meg bare mer og mer spesiell som blondine, hihi. er utrolig glad for at det ikke kryr av bare blondiner ooover at, derfor føler jeg meg pen med blondt hår:D men brunt er sefølgelig pent det og. er heller ikke fan av platinablondt eller lysblondt, med mindre det er naturlig, selv er jeg naturlig lysbond, og har tenkt på å farge det brunt tidligere men nå spesielt som alle har brunt hår vil jeg ha blondt! jeg er glad for denne trenden og at mange følger'n jeg alså, så er jeg og noen andre de få blondinene igjen :D føler at blondt hår lyser opp tilværelsen jeg:D blonds have more fun:-P ikke kritiser meg for den der(A)

Edit: stavefeil.

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Skrevet

Heia,ser her jeg bor au at veldig mange blonde har blitt brune.Mange passer det veldig godt og noen ikke.Har for endel år siden farga det brunt noen ganger, men angrer hver gang etter kort tid og det som er så pyton er jo at det blir jo så slitt å få det blondt igjen!Så nå har jeg lært,forblir blond for trives best med det. ;-))

Skrevet
Kan ha noe å gjøre med at kjendiser også gjør det, f.eks. Charlotte Thorstvedt.

ja hun passer det døds bra:D så er hun søskenbarnet mitt=) hun har alltid villet farget det mørkt men ikke tørt:p jeg har har vurdert skulle farge det brunt;D

men så overtalte frisøren min om at jeg skal være blond alikevel:S :gjeiper:

Vil uansett ikke farge det selv når jeg er naturlig blond og aldri har farget det selv.

Skrevet

Jepp det er visst sånn nå :Nikke:

Her i bygda har det vært overtall av platinableika hoder, men nå plutselig har alle helt mørkebrunt og svart hår...

Det er ikke alle som kler det like godt :rolleyes:

Men det varer vel bare til våren så vil de alle sammen begynne å bli lyse igjen :fnise: Sånn var det sist brun-bølgen gikk ihvertfall :Nikke:

Skrevet

Jeg er naturlig blond og lys i huden, så er ganske sikker på at jeg hadde virket veldig bleik hvis jeg ble brunette, men mulig det bare er meg...

Skrevet

Är det trend alltså??

Har nog inte hängt med i det sista.. :-)

Jag har just färgat håret mörkbrunt, men det var mest för att jag var väldigt trött på att vara blond..

Går fram och tillbaka hela tiden...

Skrevet

Jeg gikk fra min naturlige mørkeblonde med lyse striper til brunt for ca en måned siden, visste heller ikke at det var en trend. Men jeg har i grunnen gått frem og tilbake mellom lyst og mørkt de siste tre-fire årene så hos meg har det nok bare med at jeg går fort lei av ting :P

Skrevet

Sånn, da har jeg også føyet meg inn i de mørkhåredes rekker. Har naturlig mørkt hår, men har alltid stripet det masse.

Spurte frisøren om det var ny trend å farge håret brunt, og det var det visst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...