Gjest Coolaid Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 Syns dette forumet er veldig bra,men føler meg litt som en ubuden gjest her p.g.a både navn og at nesten alle som skriver her er kvinner. Har aldri lest at det er adgang for menn her. Burde ikke noen kyndige personer lage et tilsvarende for gutta også?. Det er jo ingen hemmelighet at menn og kvinner tenker veldig ulikt. Eller i hvertfall ha et forum for begge kjønn. Tror at diskusjonen da ville vært enda mer "fargerik" og preget av enda flere innspill. Eller kanskje dette eksisterer allerede? Hva syns dere?
Gjest Adina Madeleine Skrevet 29. juni 2003 #2 Skrevet 29. juni 2003 Ser ikke noe galt i at kvinner lager et forum for kvinner, og dette er jo i Kvinneguiden (med adgang for menn). Som du sier selv så tenker ofte menn og kvinner ulikt og har ulike interesseområder, og det er fint å kunne snakke om "kvinneting" med noen som forstår hva det dreier seg om. Det finnes nok av forum på nettet for begge kjønn og da er premissene lagt deretter, og det vil for mange ikke være det samme. Her kan man være seg selv, i sin kvinne-"rolle". Det er jo slik at det er visse emner de fleste menn ikke er interessert i og motsatt. Så det er nok ikke tilfeldig at mange har valgt KG foran andre steder på nettet. Hvis noen skal lage et forum for menn, så burde det være menn selv som var seg selv ansvaret bevisst og lagde et, hvis behovet er der og det ikke allerede finnes
Gjest Hege Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Kvinneguiden-av kvinner, for kvinner. Det finnes massevis av fora som er "nøytrale", men vi ønsker å ha et forum som først og fremst er beregnet på kvinner, men menn er selvsagt velkomne til å delta
@lfa Skrevet 29. juni 2003 #4 Skrevet 29. juni 2003 Hmmm... kvinneguiden... Egentlig burde det vært obligatorisk for menn å stikke nesen sin inn hit. Mye man kan lære om kvinnekjønnet ved å følge med en stund.
Gjest Vega Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Finnes flere forum for kvinner. Og Kvinneguiden er det beste. Men for menn er det visst bare ett som jeg vet, og det virket ganske teit - biler og damer, og litt vinprat ... Tror det heter herresalongen.
Gjest Embla s Skrevet 30. juni 2003 #6 Skrevet 30. juni 2003 Nå syns jeg du sutrer, Blåmann. Syns alle kvinner på KG er veeeldig søte og snille og nussedussesusse med de mennene som er her inne. Faktisk. Kan ikke tro at dere menn kan føle dere ikke velkomne her?! For det er dere absolutt (altså - dere er velkomne)!
Achmed Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Dette forumet er virkelig fascinerende, og som @lfa sier, burde menn ta en titt innom. Det er jo en ordentlig guide til kvinners tenkemåte, og den er det jo som kjent ikke alltid like lett å forstå. Noen ganger har jeg riktignok en følelse av at det kan bli litt mye sutring fordi alle er så enige, og en fjær er plutselig ti høns. Når like mennesker samles (kjønn er et eksempel på likhet, en rød russedress et annet), oppstår det lett en massesugesjon, og da er det jo fint at waco og co kommer og snur diskusjonen opp ned og fillerister litt. :D
Gjest Tex Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 syns det er hyggelig med menn som stikker innom jeg..... Klem fra Linda Susann
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #9 Skrevet 4. juli 2003 Mannfolka som er her, og som kommer til, er bare et positivt innslag synes jeg. Et lite avbrekk i "kaklinga"...... :blunke: Når man er inne på mannfolk her.......Kim Erik Lokker (var det ikke det han het?).....hvor ble det av ham???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå