Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei ! jeg farget håret mitt i går..

jeg hadde egentlig lyse lyse lyse blondt hår, men ble lei av å farge etterveksten, så jeg bestemte meg for å farge det brunt. jeg ville ha lysebrunt hår, men det ble svart .. og ikke nok med det, men det ble med et utrolig lilla skjær ! er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få dette vekk ? :):) en sjampo ellernoe?

post-26287-1233488185_thumb.jpg

Endret av Furstina
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei ! jeg farget håret mitt i går..

jeg hadde egentlig lyse lyse lyse blondt hår, men ble lei av å farge etterveksten, så jeg bestemte meg for å farge det brunt. jeg ville ha lysebrunt hår, men det ble svart .. og ikke nok med det, men det ble med et utrolig lilla skjær ! er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få dette vekk ? :):)

oj oj... blondt hår tar mer farge enn hvis du skulle ha vært mørkere... men fargen går også fortere ut... du har nok fått mislykket resultat fordi du har brukt en farge sikkert uten røde pigmenter.. når ett hår er blondt drar man ut de røde pigmentene. Når du da ikke har tilført noen pigmenter igjen, kan man få mislykket resultat.. kan du si meg hvilken merke du har brukt og eksakt nr på pakka? så skal jeg sjekke opp dette.. hvis du ville ha hatt lysebrunt hår, må du gå for en 6.. det pleier som regel og stå noen tall bak også.. og de representerer om det blir en kald eller varm farge..

det eneste du burde gjøre nå er og gå til frisør..jeg hadde ikke tørt og gjort noe hjemme etter den feilen.. vet det er kjipt :(

Endret av Furstina
Skrevet
oj oj... blondt hår tar mer farge enn hvis du skulle ha vært mørkere... men fargen går også fortere ut... du har nok fått mislykket resultat fordi du har brukt en farge sikkert uten røde pigmenter.. når ett hår er blondt drar man ut de røde pigmentene. Når du da ikke har tilført noen pigmenter igjen, kan man få mislykket resultat.. kan du si meg hvilken merke du har brukt og eksakt nr på pakka? så skal jeg sjekke opp dette.. hvis du ville ha hatt lysebrunt hår, må du gå for en 6.. det pleier som regel og stå noen tall bak også.. og de representerer om det blir en kald eller varm farge..

det eneste du burde gjøre nå er og gå til frisør..jeg hadde ikke tørt og gjort noe hjemme etter den feilen.. vet det er kjipt :(

åja ! ja, tok nok uten røde pigmenter .. jeg har kastet pakkene, så veiit ikke helt hvilke pakkeer det vaar !! venninene mine sier det ble skikkelig fint, men jeg klarer ikke se hvor de har det fra, men jeg ville jo ha et litt annet resultat også da :P heh!

Hva skal jeg hos frisøren? om jeg farger det igjen, blir det vel mørkere?

haha, neei .. jeg har alltid farget håret hjemme ! blitt veldig fornøyd mange ganger, missfornøyd noen ganger.. men sånn er det ! :)

Skrevet

Og det finnes mange gode mascaraer på markedet som ikke klumper, sikkert noen som kan gi deg tips på det også, hvis du vil! Kanskje den du har er god, men det er ikke lurt å bruke så mye..

Skrevet
Og det finnes mange gode mascaraer på markedet som ikke klumper, sikkert noen som kan gi deg tips på det også, hvis du vil! Kanskje den du har er god, men det er ikke lurt å bruke så mye..

eh, det er jeg klar over ! bildet var tull og jeg bruker ikke så mye til normalt bruk. så før du er frekk, så er det greit å vite fakta ;)

Skrevet (endret)
åja ! ja, tok nok uten røde pigmenter .. jeg har kastet pakkene, så veiit ikke helt hvilke pakkeer det vaar !! venninene mine sier det ble skikkelig fint, men jeg klarer ikke se hvor de har det fra, men jeg ville jo ha et litt annet resultat også da :P heh!

Hva skal jeg hos frisøren? om jeg farger det igjen, blir det vel mørkere?

haha, neei .. jeg har alltid farget håret hjemme ! blitt veldig fornøyd mange ganger, missfornøyd noen ganger.. men sånn er det ! :)

oki... du må i allefall ha en varm brunfarge (pleier da og stå feks: brun mahogny.. eller noe;)

skjønner det da, men vil du ha andres mening også kan du jo legge ut bilde =)) det kan jo hende det ble fint, jeg så du hadde skikkelig fin hud som jeg kan se meg for at kler både være mørk og lys;)

farger du det igjen blir det mørkere.. men det jeg mener at du må avfarge det, så farger frisøren det. Ikke finn på og avfarge det hjemme siden det ble svart med lilla. Det er derfor jeg mener at du bør gå til frisør =))

og jeg syns du hadde fin maskara, sånne vipper vil jeg ha! Hvilken maskara er det? =))

Endret av Furstina
Skrevet

Du kan prøve en rensesjampo for å få noe av fargen ut. Ellers så bruker jo en del av overskuddfargen å forsvinne etter et par vasker.

Skrevet
oki... du må i allefall ha en varm brunfarge (pleier da og stå feks: brun mahogny.. eller noe;)

skjønner det da, men vil du ha andres mening også kan du jo legge ut bilde =)) det kan jo hende det ble fint, jeg så du hadde skikkelig fin hud som jeg kan se meg for at kler både være mørk og lys;)

farger du det igjen blir det mørkere.. men det jeg mener at du må avfarge det, så farger frisøren det. Ikke finn på og avfarge det hjemme siden det ble svart med lilla. Det er derfor jeg mener at du bør gå til frisør =))

og jeg syns du hadde fin maskara, sånne vipper vil jeg ha! Hvilken maskara er det? =))

okeii, takk! :):)

jaa, tror nok jeg skal gå til frisøren ! men er ikke helt sikker enda, får se hvordan det blir etter et par vasker .. haha, pleier ikke ha sånne vipper i det heletatt, men er den rød-/hvite mascaraen, som går bort i vann :)

Skrevet
Du kan prøve en rensesjampo for å få noe av fargen ut. Ellers så bruker jo en del av overskuddfargen å forsvinne etter et par vasker.

hvilken rensjesjampo ? hva heter den?

jaa, okei ! :) takk

Skrevet
hvilken rensjesjampo ? hva heter den?

jaa, okei ! :) takk

Hvilken som helst, de fleste sjampomerker har egen rensesjampo som brukes for å fjerne stylingprodukter fra håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...