Gå til innhold

Rike og vellykkede menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Link:

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2508564.ece

Dette kommer vel ikke akkurat som noen bombe. Det er jo velkjent at kvinner ubevisst tenner ekstra på velsituerte og vellykkede menn. Det går delvis på den makt slike menn ofte har, og deres naturlige selvtillit, men jeg tror også det er noe genetisk fra naturens side, altså at kvinne opplever trygghet, og at en slik mann er velegnet til å la seg befrukte av. En slags garanti for at både moren og avkommet er sikret et trygt liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå helt andre ting som spiller inn, vil jeg tro!

Skrevet
Det er nå helt andre ting som spiller inn, vil jeg tro!

Hvis du ikke tror på statistikken denne undersøkelsen viser, så kunne det vært greit å komme med noen egne teorier når du først engasjerer deg i tråden?

Skrevet
Hvis du ikke tror på statistikken denne undersøkelsen viser, så kunne det vært greit å komme med noen egne teorier når du først engasjerer deg i tråden?

Ok da.

En rik mann er ikke nødvendigvis god i senga. Kan hende en ikke passer sammen seksuelt i det hele tatt, selv om mannen er rik. Noen liker sexen slik, andre sånn, og en rik mann kan være alt mellom himmel og jord, kanskje helt elendig i forhold til hva damen ønsker, eller kanskje helt himmelsk. Det er ikke pengene i seg selv som er avgjørende på det, men erfaring, kunnskap, at de to klaffer både personlighetsmessig og seksuelt.

Det er så mye som skal stemme for at sexen skal være god, og penger har da lite med det å gjøre. For min del er det tenning, teknikk og hva en føler der og da.

At makt og selvtillit gir en dame trygghet, tror jeg ikke noe på. Det kan like gjerne få en dame til å føle seg underlegen, ikke på samme nivå, og da kan jeg ikke tro hun er så veldig avslappet og får en følelse av trygghet

Så kan kanskje du komme med teorier som underbygger nettopp det at kvinner har lettere for å få orgasme med rike og vellykkede menn, og at det i seg selv er nok.

Skrevet
Så kan kanskje du komme med teorier som underbygger nettopp det at kvinner har lettere for å få orgasme med rike og vellykkede menn, og at det i seg selv er nok.

Jeg skal ikke behøve underbygge noe som helst jeg, det er statistikken, resultatet av undersøkelsen, som viser at det er en markant økning av kvinners orgasmer, når mannen er rik og vellykket.

Skrevet

Det er ikke noe nytt at kvinner blir kåte av penger og status. Bare se når en fyr kommer briefende med Porscha si på by'n. Da slenger de trusa etter ham til den store gullmedaljen. At kvinner generelt sett er overfladiske finner vi vanvittig mange eksempler på i dette forumet.

Skrevet
Jeg skal ikke behøve underbygge noe som helst jeg, det er statistikken, resultatet av undersøkelsen, som viser at det er en markant økning av kvinners orgasmer, når mannen er rik og vellykket.

Generelt sett kan statistikker leses på flere måter. Det er også forskjell på hvor valide statistikker er, så jeg tar ikke nødvendig en statistikk som en sannhet.

Skrevet

Du forstår ikke hva ordet statistikk betyr i denne sammenhengen og derfor forstår du ikke sammenhengen mellom gruppebaserte studier og individer og enkeltparforhold.

Hvis du vet hvordan inferensiell statistikk fungerer, kan du kanskje fortelle oss om effektstørrelser og standardfeil/standardavvik i studien, samt hva du tror dette betyr enkeltindivider. Jeg venter spent. Jeg skal komme med min påstand først: dette har svært liten relevans for enkelmennesker.

Satyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...